• Anonym (kåt torris!)

    torrt sex!

    Jag är en tjej som älskar sex min kille och jag har varit tsm i dryga två år men på den senaste tiden så har jag blivit mera torr och har svårare att bli kåt. viljan finns men inget narturligt "smörjningsmedel".
    Så när vi väl har sex (5ggr månad kanske) så är jag torr och det känns väldigt obehagligt att föra in den.
    Det känns så pinsamt att behöva stoppa mitt i allt bara för att det är obehagligt då jag inte vill att han ska känna sig avisad och börja söka sex på annat håll.
    Vi har aldrig sex under dagstid så han kan se mina grimaser när det känns obehagligt när han för in den. efter några minuter så är det lättade att njuta men jag känner inte redigt sexlusten heller trots att jag vill gärna ha sex!!
    Allt känns så jobbigt!!    

  • Svar på tråden torrt sex!
  • Nyfiken gul
    Anonym (kåt torris!) skrev 2012-08-12 16:37:53 följande:
    Jag får tacka för alla svar!! Jag ska prata med gubben sedan e det apoteket som gäller! fungerar det inte så får jag gå till doktorn och se om det kan vara något med mitt underliv!! Jag kommer dock inte testa oralsex eller saliv i underlivet. där går min gräns. tack iallafall!
    äter du p-piller eller har andra hormoniella preventivmedel kan det vara förklaringen till ditt torra underliv.
    Då är det extra viktigt att ni använder glidmedel.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Kjellgren

    Skulle maken bara stoppa in den skulle jag också vara en torris (eller nä, nu ljög jag, det räcker med att titta på honom).

    Om du nu inte gillar oralsex (jag hoppas verkligen ni har provat så du vet vad du går miste om!) så vad tror du om att han smeker dig ordentligt med lite glidmedel innan penetrationen? Bara smekningar utan glidmedel tycker jag ger för mycket friktion. Eller testa att du smeker dig själv och han leker med dina bröst tex. Sexigt det också. 

    Prova också att fokusera på din orgasm först, även om det inte sker genom oralsex, du lär inte vara en torris då i vilket fall! 

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-12 16:35:16 följande:

    Haha fan vad sjukt
    Alltså... det är hur vanligt som helst att göra så. Ingenting konstigt alls. Och som sagt, det är ju verkligen inte en snorlåska! haha
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-12 18:35:09 följande:
    Alltså... det är hur vanligt som helst att göra så. Ingenting konstigt alls. Och som sagt, det är ju verkligen inte en snorlåska! haha

    Men måste man ta till en spottloska för att komma in i tjejen har man ju haft för kort förspel. Spottloska och in-ut sprut, inte undra på att många tjejer inte får orgasm vid sex
  • Sux
    Anonym skrev 2012-08-12 18:36:55 följande:

    Men måste man ta till en spottloska för att komma in i tjejen har man ju haft för kort förspel. Spottloska och in-ut sprut, inte undra på att många tjejer inte får orgasm vid sex
    Jag får orgasm och då använder vi saliv som glidmedel.
  • Anonym (kåt torris!)

    jag är 23 så inte för gammal... jag har testat oralsex. vi kan hålla på i timmar med förspel utan att jag blir blöt men kåt e jag ju...

  • skoladan
    Anonym skrev 2012-08-12 16:35:16 följande:
    Haha fan vad sjukt
    Det är inte alls sjukt. Saliv är ett naturligt glidmedel som är gratis, miljövänligt och förnyelsebart.
  • Anonym
    Anonym (kåt torris!) skrev 2012-08-12 19:53:30 följande:
    jag är 23 så inte för gammal... jag har testat oralsex. vi kan hålla på i timmar med förspel utan att jag blir blöt men kåt e jag ju...

    ts, hur ofta får du orgasm när ni har sex?
  • Anonym (kåt torris!)
    Anonym skrev 2012-08-13 15:50:32 följande:

    ts, hur ofta får du orgasm när ni har sex?


    Det har hänt en gång!!
    Oftast så brukar jag fixa det när jag är hemma själv!! 

  • Anonym
    Anonym (kåt torris!) skrev 2012-08-13 20:25:33 följande:


    Det har hänt en gång!!
    Oftast så brukar jag fixa det när jag är hemma själv!! 



    Förstod det. Varför får du inte orgasm oftare då? Pratar du och din kille om din orgasm någon gång?
  • Anonym (kåt torris!)

    Jag vet inte varför redigt. tycker det är lite obekvämt när någon "annan" pillar på mig så att säga så jag tar saken i egna händer när jag är hemma själv nästan varje dag så orgasmer har jag...

  • Anonym (Ärlig Kille)
    Anonym (kåt torris!) skrev 2012-08-17 13:01:15 följande:
    Jag vet inte varför redigt. tycker det är lite obekvämt när någon "annan" pillar på mig så att säga så jag tar saken i egna händer när jag är hemma själv nästan varje dag så orgasmer har jag...

    Tips: spotta i dina händer innan han hinner in med kuken så du hinner smörja upp dig innan han sätter igång. Hade själv blivit rätt irriterad om en tjej hade stannat "mitt i" eftersom det förstör stämningen helt.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (kåt torris!) skrev 2012-08-17 13:01:15 följande:
    Jag vet inte varför redigt. tycker det är lite obekvämt när någon "annan" pillar på mig så att säga så jag tar saken i egna händer när jag är hemma själv nästan varje dag så orgasmer har jag...
    Låter inte som att du smeker dig själv när du är med din kille. Min fru smeker sig själv till orgasm när vi har samlag, jättebra, jag kan ha mina händer på andra ställen på hennes kropp och hon har kontroll på sin orgasm och får orgasm varje gång vi har sex.
  • Trust me
    Anonym skrev 2012-08-12 18:23:19 följande:
    Ts, får du orgasm när ni har sex?

    Ge dig nångång! Du är lika tröttsam som den där snubben som skulle göra allt till en fråga om kukstorlek. Släpp käpphästen!
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (Kille33)

    Berätta att du känner så och köp hem glidmedel.

    Jag har en kronisk inflamation i min förhud och kan knappt ha sex utan glidmedel, det var inga problem att berätta det och min fru tycker det är självklart att vi använder glidmedel

  • Anonym

    Som du beskriver sexet, ohygieniskt, inget oralsex mm så är det väl ett under att han får upp den. Låter sinnessjukt tråkigt! Troligen därför du inte blir våt-det finns ingen passion.

  • Anonym (kåt torris!)
    Anonym skrev 2012-08-17 20:44:37 följande:
    Som du beskriver sexet, ohygieniskt, inget oralsex mm så är det väl ett under att han får upp den. Låter sinnessjukt tråkigt! Troligen därför du inte blir våt-det finns ingen passion.

    Jag har aldrig sagt att det är ohygegeniskt med sex?
    bara med saliv.
    Alla har väl sina fobier för olika saker så vad spelar det för roll om jag inte vill använda saliv?

    Både han och jag smeker men det hjälper ju inte ändå.
    Jag kan vara hur kåt som helst utan att vara blöt så det handlar inte om att vi bara "kör in" den.
    Vi kan hålla på i en halvtimme med bara förspel....

    Men nu har jag varit på apoteket och köpt glidmedel och det har fungerat hur bra som helst!!        
Svar på tråden torrt sex!