Misstänker att min sambo knullar sitt ex/ sina barns mamma....
Är en kvinna på 26 år, lever ihop med en man sen 1 år tillbaka. Vi träffades på dejtingsajt för 2 år sedan och då var han relativt nyseparerad från en kvinna som han varit tillsammans/förlovad med sen han var 15, så dom var ett par i ca 10 år, dom har 2 barn 6 och 4år. Han var fortfarande ganska så ledsen över henne och var säkerligen väldigt svag för henne fortfarande, så i början var vi mer som kompisar. Efter några månader så föll vi pladask för varandra och han kunde gå vidare.
Jag är i vanliga fall inte svartsjuk av mig och jag älskar deras barn och är en stor del i deras liv. Vi ska nu ha vårat första gemensamma barn och vi och även barnen är väldigt förväntansfulla. Hon exet är väldigt bitter och har inte lyckats hitta någon ny man för längre förhållande och hon HATAR mig och tycker inte att jag ska ha med hennes barn att göra. Jag lägger mig sällan i saker som min sambo och biomamman disskuterar kring barnen, ibland har jag lagt mig när hon går för långt och bl a kastar skit på mig... Sen hon fick reda på att jag är gravid så har hon bråkat om precis ALLT.
Men nu till mina misstankar, sambon och biomamman har daglig kontakt via sms och samtal vilket jag tycker är lite mycket. Okej när det gäller viktiga beslut eller info om barnen. Så fort hon ringer så går han ut eller in i något annat rum och viskar, sen när jag fråga vad det handlade om så säger han - Äh ingenting viktigt! I april så började hämtningar och lämningar av barnen ta väldigt lång tid. Vi har barnen sön - sön, så sambon brukar hämta dom efter lunch. Det tar ca 30 min tur och retur med bil hem till biomamman + ca 15-20 min för ev prat och farväl.. Men nu kan han vara borta i 2-3 timmar, stänger av mobilen under tiden. När jag sen frågar vad som tog tid så pratar han alltid bort det och ska kramas och pussa på mage m.m Det är inte så att han säger - jag och barnen åkte och tog en glass eller dyl utan han blir stressad ocn märkart nervös.Tro inte nu att jag är någon svartsjuk jävla subba för så är det inte jag är bara konfunderad över denna plötsliga tidsförändring i hämt och lämning! Någon som vill spekulera med mig?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-30 23:00
Jag samlade mig i några dagar och sen ringde jag faktiskt hans ex och frågade med finare ord om hon och min sambo knullade, och jag blev chockad av det raka svaret, Ja det gör vi men det har bara hänt några gånger!!! Jag sa bara Tack för ärligheten! Sen ´lade jag på, packade lite kläder och åkte hem till mina föräldrar. Jag konfronterade min sambo dagen efter och han kunde inte ljuga han visste att det bara fanns ett sätt och det var att säga sanningen. Han bröt ihop totalt och bedyrade sin kärlek till mig och att det endast handlat om snabba knull med exet. Jag har inte haft så stor sexlust nu under graviditeten så då har han tydligen tömt i henne istället. Jag har ingen aning om hur vår framtid ser ut men för tillfället så är vi över och jag bor hos mina föräldrar... Enligt honom så kommer det aldrig att hända igen men ärligt hur fan ska jag kunna lita på honom igen...