• Anonym (Utmattad.)

Jag tänder inte på min kille längre.

Jag har länge funderat på detta. Jag har varit tillsammans med min pojkvän i ca 2.5 år. Jag har aldrig riktigt haft en superstor sexlust men vi har alltid haft sex kontinuerligt. Vi är särbos, så det brukar vara såklart de tillfällen vi sover med varandra. Jag har alltid haft svårt för att få orgasm och måste ofta fantisera på något och koncentrera mig hårt. Detta händer väl 3 av de 10 gånger vi har sex. Ibland har det blivit så att jag ställt upp på att ha sex, nästan som att det är en vana. Det är skönt. Inget mer liksom.

Förhållandemässigt så har vi ett bra förhållande. Han får mig att skratta, jag känner mig trygg och vi diskuterar ofta om saker och ting. Jag kan se mig själv med honom även i framtiden och som sambos. 

Men nu till frågan, jag tänder inte riktigt på honom. Vad kan man göra? Har ni några tips?

Jag är helt förvirrad av mina egna tankar på vad jag kan göra och OM jag kan få det att fungera igen. Har inte berättat detta för honom än men det kommer det också. 

• Svar på tråden Jag tänder inte på min kille längre.
  • Anonym

det låter som att svårt dilemma. Om du älskar killen så kanske du bör pröva med något som förhöjer sexlusten... kolla runt lite på internet. Det finns lite frukter och sådan man kan äta som höjer sexlusten!!

• Anonym (Utmattad.)

Jag har funderat på att göra det faktiskt. Har hört att rosenrot kan göra det bättre? Eller har jag fel? Largiplex finns ju också men har ingen aning om man faktiskt ska köra på det eller inte. Känns lite overkill.

• Jon the papa

Svårt att tro att något som helst naturläkemedel eller annat hade fått dig att "tända" mer på honom. "Varför" tänder du inte på honom ? Har han myssoffat till sig typ eller ja... Varför ? 

• Anonym

Har du lika svårt att få orgasm på egen hand?

Svar på tråden Jag tänder inte på min kille längre.