• Karollina

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Hej! Jag bor i Bromma, råcksta och fick barn i slutet av september, är 25 år, skulle vara roligt att träffa andra mammor :)

• Karollina

Hej!

Det är mitt första barn, så mysigt att vara mamma! är det erat första?
    en fika vore toppen, när hade ni tänkt er?

• Karollina

Kom å tänka på att i morgon skulle det vara *lite* varmare ute, någon som har tid för en fika? 

• Karollina

jo på fredag efter lunch har jag tid =) har du en pojke eller flicka?

hur gammal är din nu?  så härligt att se hur dom utvecklas vecka från vecka, helt sjukt att tiden går så fort, min pojke är nu 10 veckor.  

• Karollina

Hej! vad roligt med många pojkar, i min föräldrargrupp är det bara flickor.
    ja vi kan ju bestämma en tid för fika, om ni kan då vill säga, så kan man se hur  vädret är :)
    är det riktigt busväder vill man inte gå ut :)

vilken tid kan ni tjejer?

• Karollina

Ingen fara, min gravidhjärna har blivit mammahjärna nu, glömmer allt.

Vad roligt att ni endå har funnit varandra, ja facebook har man blivit väldigt aktiv på nu sedan mammaledigheten =)
    vad heter du där, skulle vara roligt med ett ansikte på den man pratar med =)   

på K5 har jag fikat 1 gång med vagn, visst det är inte jättestor plats vid borden, men det funkar, sen är det stort å rymligt och lite folk. Tänker på smittor och förkylningar. det sägs ju att man ska vara på rymliga platser för att undvika det. 

så det skulle nog funka, bilket busväder det blev idag, varmare men man kan inte gå ut :(
    hoppas på bättre väder till fredag =)    

• Karollina

Jag kom på det efter jag skickat iväg det jag skrev, man vill kanske inte skriva ut här vad man heter hur som =)

oj vilken dag, hoppas det gick bra med bilen =) jag beslöt mig för att stanna inne, skulle hämta paket i blackeberg + att jag skulle på platsvisning på lägenhet. men vågade mig inte ut, man vill inte fastna med vagnen i stromen. =)

skönt att kontrollen var bra, hur lång och vad väger din pojke, och vad heter han föresten?

• Karollina

Ja precis det är nybygge som vi köpt, men är inte förens i mars det är inflytt, skönt med lite större =)
    man blir verkligen bortskämd av nybyggt, efter den här lyan kan vi inte kolla på *gammalt* .  

bor ni i hus eller lägenhet?

Ja visst är det smidigt att beställa klappar på nätet, gjort det jag med, fast kläder på en sida från england till lillen =)
    ok då tror jag våra väger nästan lika, min var för 2 veckor sedan 59 cm lång och vägde 5090.
    så han är lång för sin ålder men låg på kurvan i vikt.
    han blir nu 10 veckor.

så nu är han väl både längre å väger mer, det händer ju massa på 2 veckor.
    han heter Milian.

ok, vad är höftledsluxation?

• Karollina

Vi trivs ju bra här, om det inte vore för att det är lite trångt med katt och barn ;)

ok skönt att det går att fixa rätt så lätt, och att det blir bra relativt snabbt =)
    kan tänka mig att du längtar tills allt är klart :)

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?