Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
Grattis Marla! :)
Tack så mycket, vi mår jättebra. Just nu sover han vid mitt bröst - så mysigt!
Kram till er båda
Grattis Marla! :)
Tack så mycket, vi mår jättebra. Just nu sover han vid mitt bröst - så mysigt!
Kram till er båda
Idag tog jag min första ensamma promenad med Nils i vagnen. Träningskläderna åkte på och en promenad på fem kilometer klarades av. Svettigt och rätt jobbigt i uppförsbackarna :) Hoppas ni mår gott! Kram
Jag gick min "gravidrunda" till badet och genom S Ängby. :) Skogen får det bli snart också.
Ekot, vill du ha hallonbladste? Jag har en oöppnad förpackning om du vill ha :) Köote två - lite onödigt då jag druckit typ tre koppar te.
Ekot - skönt att vara ledig för dig! Hoppas du hinner vara ledig lite innan bebis kommer ut... Så det inte blir som för mig ;)
Ja det ska man dricka för att komma igång. Jag drack bara typ tre koppar - det var inte så gott :) En annan gravid ville ha det så jag skickade det vidare.
En vecka hemma är väl perfekt, det var set jag hade planerat för ;)
Imorgon är det dags för bvc igen, hoppas Nils gått upp i vikt bra... Nu måste jag sova, hur gör man för att lägga sig i tid? Jag vet ju att all sömn är viktig...
Ja hur är det med er Marla? Hur går det med Agnes?
Nils hade gått upp bra i vikt, 350gram på en vecka, så nu väger han 4300g och växer som man ska... :) Det betyder ju att maten stannar i kroppen... förutom det han kräks upp då... :)
Ekot, löser det sig så ni kan gå på infon på DS?
Kram till er!
Ja han gick ner lite drygt 300g vilket är vanligt! Tack, vi tycker också att han är söt :) Vi är kanske lite partiska dock!
Jag tycker att infon på DS var bra... Hoppas ni också tycker det. Tror framförallt att maken tyckte det var skönt att få saker förklarade av proffsen :)
Vi åkte in på kontroll eftersom mitt vatten gick och fick då skjuts av en kompis (maken har inte körkort). Sen är vi åkte in "på riktigt" körde min syster oss. Vi tog taxi hem. :)