• Karollina

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Jag kan efter 11.00 sen kan ni bestämma tiden :) man har ju inte direkt nå rutiner ännu, lillen bestämmer allt :)

• Karollina

kanon, vi kan ses vid massagotti eller vad det heter, på huvudplan eller vad man kallar det. tror dom bara har ett fik =)

• Karollina

kom precis hem, inte haft möjlighet att läsa, ska vi ändra till nästa vecka eller? min son va lite snuvig här på morgonen :( så kanske går något :(

• Karollina

Ja verkligen tråkigt :( står här med kläderna på haha, men som sagt dumt att ge sig i väg så man inte smittar med förkylning :( jag kan inte heller på onsdagen, tisdag har jag bvc, på morgonen, har ni varit på öppna förskolan på blackeberg? dom har fika för småbarn på tisdagar? :) dit skulle man kunna gå med =)

• Karollina

jasså , jag har precis bytt till blackan från brommaplan, så ska dit å träffa camilla på bvc för första gången, så kommer väl få börja i någon föräldrargrupp. vilken på bvc träffar du? vi kanske hammnar i samma grupp på bvc.
    i brommaplan gick man i föräldrargrupp redan när bäbsien var 4 veckor =) Jag kan måndag ock tisdag veckan efter denna vecka som kommer. den 17 och 18, som det ser ut nu =)

hoppas ni får en trevlig helg med tjejer =)

• Karollina

Jag kan också 17.e hoppas bara milians förkylning och hosta har försvunnit då :( tråkigt när dom är snuviga, fast är väl bara att vänja sig, kan tänka mig hur det är sen när dom börjar leka med andra barn och tugga på alla saker.

vilken tid ska vi ses?  

• Karollina

ska vi säga halv 12 ? eller 11? hoppas bara vädret är bra den dagen =)

ekot ska du på föräldrargrupp i morgon klockan 13.00?
    hon satt in mig i en grupp idag, vi skulle vara runt 13 pers, så rätt många i den gruppen =)

• Karollina

ok, hoppas du får en annan tid en den 17.e.
     jag tror jag ska gå i mån, min mamma kanske skulle komma hit i morgon beroende på väder, hon bor i sandviken. hade visst lovat det. ska prata med henne i kväll, sen vet jag om jag ska gå i morgon =)

Vore roligt om man kunde vara med =)  

• Karollina

Hej! det skulle bli snöstorm i gävle uppsala, hoppas det inte kommer hitåt.

så jag hade tänkt gå på föräldrargruppen som det ser ut nu :) ja du får hålla utkik, ska göra det jag med. men jag har svårt för att känna igen ansikten :(  

Ja 13 är väldigt många, för många sa hon på bvc, så vi kanske måste dela upp oss i grupper om alla kommer.
    i brommaplan var vi 6 st och alla kom inte  varje gång. 

• Karollina

minsta barnen var 4-5 veckor, prata hon om. så min är bland dom äldsta. var tvärs om i brommaplan då var han yngst =) men vi ses snart är på väg, milian ska bara äta och byta om, svårt det där å hålla tider oftast kommer man allt för tidigt =)

• Karollina

Tack själv, var trevligt :)

ja men vi kan väl träffas där annars =)
    såg på hemsidan, det stod om fotografering, att man kunde anmäla sig till det, fast man skulle kolla anslagstavlan där. det vore roligt å ha ett proffsigt kort =)  

det är ju en rolig julklapp, även att ha kvar själv, tänkte göra en till när han är  ca 6 månader se skillnaden =)  

• Karollina

sökte på google öpnna förskolan blackeberg så får du upp sidan.

Ja tisdagar är ju att föredra på öppna, man är ju lite rädd för dom äldre barnen som kan vara där på måndagar, tänker på alla smittor som finns på dagis, som dom kan ha med sig.

fast man får tänka på hygien, men k5 är trevligt det med.

• Karollina

Ja hoppas verkligen det blir av denna gång, fast är det massa snö så det inte går att komma fram med vagn, kan jag inte komma, ska ju gå från Råcksta till K5. Är såå trött på all snö som kommer hela tiden, man blir helt strandsatt, mysigt när man är inne, inte lika mysigt att ploga sig fram haha.

ska vi säga 11.30??? 

• Karollina

ja vi får hoppas dom har det. =) jag hittar inte pappret med tele nummer till tjejen på föräldrargruppen :( har du kvar det ekot?

• Karollina

ok, det var bra gjort att komma ihåg namnet =) ses i mån, så hoppas vi på en fin solig vinterdag, kan inte vara för mycket begärt ;)

• Karollina

Det var riktigt trevligt, att träffas =) Ekot: Maria från föräldrargruppen skickade sms till mig, sa då att du skickat ett mail på facebook, men var fel, för hon hade inte fått något mail :( men hon ville följa med nästa gång =)

• Karollina

ok =) det var ju tur det var rätt person =) jaa typiskt jag har ännu inte hittat lappen haha!
    var och vaccinera Milian igår, men igår kväll och nu har han hög feber, man blir så orolig, och han var hemsk i går, så gnällig :( hoppas alvedon tar ner febern!
    god jul på er, hoppas ni får en mysig jul! 

• Karollina

Grattis vad skönt att det är över =) måste vara helt underbart att slippa det där nu och veta att allt är bra =)

• Karollina

Hej! ja det var trevligt att träffas på öppna, får bli flera gånger! idag hoppade vi öppna, Milian har så ont i magen :( .

hur är det med era små? något nytt roligt som hänt i utveckligen?  

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?