• Ekot

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Tack för idag karollina

Blev sugen på göra gipsavtryck. Någon mer än karollina som gjort det? De har de på öf på mån och tis kl 10.30. Skulle vilja ge det i julklapp men kan inte på tis då vi har hörseltest så är bara på mån kvar. Tänkte om fler var sugna på gipsavtryck kanske vi kan ses på öf istället?

Vi träffade en annan tjej på föräldragruppen som vi bjöd in till på måndag så vi kanske blir fem mammor

LoG vi hade ingen ängby parkbo i gruppen men alla bor ju nära. Närmast bor ovan nämnda tjej som bor vid bron längs gångvägen blev 10 mammor på träffen idag

• Ekot
    okej vår andra träff ska också innehålla gips men är först i januari... Karollina gjorde både hand och fot när hon var där förut.

Lovisa minns jag inte någon som hette men kan kolla lappen imorgon. Svårt minnas alla namn
  • Ekot

Vad är deras hemsida?
    Jag ses gärna på öf men om ni föredrar k5 så försöker jag hinna med det också

• Ekot

Vi kör på k5 tycker jag. Vill inte utsätta småttingarna för stora barn-baciller en vecka innan jul. Onödig risk!

Ska vi säga 11 eller 11.30?

Såg just väderleksrapport, ska snöa 10-20 cm kommande dygnet. Bra ha i åtanke när man ska ut med vagn.

• Ekot

11.30 låter bra. Hoppas de plogat gångvägarna då karollina

• Ekot

Trodde jag hade koll på det men hittar det inte nu. Tror jag hittade henne på facebook så skrev ett meddelande där.

LoG har inte skrivit sen i torsdags. Hoppas hon har koll på planerna iaf.

• Ekot

Ska iaf inte vara så kallt imorgon...
    Mindes inte namnet men hon bor nära mig och pekade ut ungefär var så sökte på adressen och på andra husnumret jag sökte på kände jag igen hennes namn. Kände mig som värsta stalkern men ville inte hon skulle känna sig bortglömd. Får se om hon vill följa med eller inte.

Ses imorgon!

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?