• Anonym (vill hjälpa)

Hur kan jag hjälpa sambon i bebisverkstan?

Försökt i några år nu och är inom utredning. Inga "fel" finns på någon av oss och han blev väldigt lättad av att veta att simmarna är pigga! 
    Har ätit pergotime mm nu och har koll på ägglossningen..han vet ju såklart att detta är den veckan i månaden man skall ligga på lite extra..
    och det är väl det som sabbar allt, om han övht får "upp den" har han väääääldigt svårt att få utlösning istället.
    Han blir ledsen och arg på sig själv..han vill nog förmycket..
    Känner mig maktlös och vet inte vad jag kan göra mer än att bara försöka förstå och lyssna..
    Men nu drar han sig ju för att övht ens försöka och blir bara irriterad på mig då jag försöker närma mig... Hur ska vi nånsin kunna bli föräldrar om han inte klarar detta...vad kan vi/jag/han göra??

• Svar på tråden Hur kan jag hjälpa sambon i bebisverkstan?
  • Anonym
    Anonym (Mörka?) skrev 2012-08-14 08:58:51 följande:
    www.passionofsweden.se/sok/viamax/ kan rekommendera för både dig och honom!
    Preparat kan fungera psykologiskt och så gör du dig lite "mystisk" och lockande. Då blir det BABY!!!!
  • Anonym

Vi körde med ältest och det var ett tillfälle då sexlusten var lite klen när det var dags för sex så då körde vi porrfilm samtidigt osv. Vi var ärliga med att det inte var toksexigt helt enkelt och hjälpte till så mycket det gick.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-14 09:01:47 följande:
    Vi körde med ältest och det var ett tillfälle då sexlusten var lite klen när det var dags för sex så då körde vi porrfilm samtidigt osv. Vi var ärliga med att det inte var toksexigt helt enkelt och hjälpte till så mycket det gick.
  • Anonym (tänd hjärnan)
    Anonym (vill hjälpa) skrev 2012-08-14 08:49:05 följande:
    haha många härliga svar. tack!! 
    Finns det inget "lusthöjande" preparat att trycka i han?`
    Han äter zink och rosenrot redan.. 
    Ok, ber om ursäkt för grovt språk redan nu ;)

Tror inte kosttillskott gör så stor skillnad när det gäller lusten faktiskt. Kanske kan du försöka kittla igång hans lust genom hjärnan istället. Säg redan på morgonen att när du kommer hem ikväll tänker jag ge dig en grymt skön avsugning tills du kommer i min mun (sånt fungerar ganska bra på killar). Sen kan du visst börja ge han den där avsugningen så fort han kommer innanför dörren men mitt i säga att du blivit så upphetsad av honom att han bara måste kn*lla dig.
    Ljug och säg att du inte har ägglossning då så han känner att du bara är så tänd på honom (för som jag förstår är du väl det ändå). 
    Skicka sexiga sms om vad du vill göra med honom och hur sexig du tycker att han är. 
  • Anonym
    Anonym (tänd hjärnan) skrev 2012-08-14 09:15:42 följande:
    Ok, ber om ursäkt för grovt språk redan nu ;)

Tror inte kosttillskott gör så stor skillnad när det gäller lusten faktiskt. Kanske kan du försöka kittla igång hans lust genom hjärnan istället. Säg redan på morgonen att när du kommer hem ikväll tänker jag ge dig en grymt skön avsugning tills du kommer i min mun (sånt fungerar ganska bra på killar). Sen kan du visst börja ge han den där avsugningen så fort han kommer innanför dörren men mitt i säga att du blivit så upphetsad av honom att han bara måste kn*lla dig.
    Ljug och säg att du inte har ägglossning då så han känner att du bara är så tänd på honom (för som jag förstår är du väl det ändå). 
    Skicka sexiga sms om vad du vill göra med honom och hur sexig du tycker att han är. 
    hahahaha ja det är det tunga artilleriet! Ett tips kan ju vara att förföra honom när det INTE är ÄL. Då blir han förvirrad och när det är ÄL så fattar han inte det Karlar är ofta inte så svåra att manipulera så man behöver bara en aning list!
  • Anonym

Kan han inte fixa det själv på toan så du kan insiminera spermierna ? Nöden har ju verkligen ingen lag.... sen är et ju bra att ni ligger med varandra OXÅ men en extra insimenering om dagen borde ju vara positivt?

• Anonym

Eftersom du vet att han vill att du ska bli gravid skulle jag också rekomendera att du säger att "ägglossningen har redan varit men vi kan väl göra det ändå". Det är nog inte hans lust det är fel på utan att han känner för stor press på sig att "leverera" och inte kan slappna av.
    Ett annat tips som har fungerat för oss tre gånger av fyra är att strunta i ägglossningen och ha sex var tredje dag, då finns det hela tiden spermier där och man slipper veta att "idag gäller det". Lycka till :)

• Anonym (vill hjälpa)

tack alla igen=)
    dock har han en riktigt bra koll då jag har äl å nu då jag äter pergotime vet han ju precis.. är ganska bevakade av läkare också så jo...blir smört att mörka äl tyvärr :(
    skall dock använda mig av endel knep ni har här..
    tack, och fortsätt gärna!!  

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-14 09:27:44 följande:
    Eftersom du vet att han vill att du ska bli gravid skulle jag också rekomendera att du säger att "ägglossningen har redan varit men vi kan väl göra det ändå". Det är nog inte hans lust det är fel på utan att han känner för stor press på sig att "leverera" och inte kan slappna av.
    Ett annat tips som har fungerat för oss tre gånger av fyra är att strunta i ägglossningen och ha sex var tredje dag, då finns det hela tiden spermier där och man slipper veta att "idag gäller det". Lycka till :)
  • Anonym
    Anonym (vill hjälpa) skrev 2012-08-14 10:45:44 följande:
    tack alla igen=)
    dock har han en riktigt bra koll då jag har äl å nu då jag äter pergotime vet han ju precis.. är ganska bevakade av läkare också så jo...blir smört att mörka äl tyvärr :(
    skall dock använda mig av endel knep ni har här..
    tack, och fortsätt gärna!!  
Svar på tråden Hur kan jag hjälpa sambon i bebisverkstan?