• erical

Syskonvagn

Ingen här som har en TeutoniA Team Alu syskonvagn som mig??????????????????
    Skulle vara kul och höra vad ni tycker om den!?

• erical

mamma E: ja teutonian är grymt tung men de är väl de flesta lite robustare vagnarna..
    Jag åker inte så mycket buss...den går in i mitten inte fram.
    Teutonian har fungerat bra i snön nu i vinter och när det inte är snö så bara glider den fram Sedan har den värsta shoppingunderdelen" om man nu är intresserad av att shoppa med två småttingar..hehe not me!

• erical

sandra 82 : ska du ta den nya modellen med större hjul eller den som kom först som jag har folk bara stirrar hehe när man kommer gåendes med den speciellt pensionärer och ungdommar- jäklar viken vagn hehe är kommentare och ojoj pensionärerna backar och ramlar nästan omkull hehe de tror det är nån slags pansarvagn kanske hehe ?

• erical

sandra 82 : ska du ta den nya modellen med större hjul eller den som kom först som jag har folk bara stirrar hehe när man kommer gåendes med den speciellt pensionärer och ungdomar- jäklar viken vagn hehe är kommentare och ojoj pensionärerna backar och ramlar nästan omkull hehe de tror det är nån slags pansarvagn kanske hehe ?

• erical

ooops skulle rätta stavfel på ungdomar...:-O

• erical

mamma E : jag hade 2 år 3 månader i somras när lillasyster kom...nu är jag gravid igen och har bf 2/9 och får ca 14 månader eller mindre mellan dem hihi. Får köpa en ståbräda också kanske hehe
    Ibland tar jag bärsjalen med mig och sulky till största tjejen ...men det är faktiskt inte så ofta jag har med båda , förutom på många långa promenader ocg när vi går till öppna förskolan någon gång i veckan!
    Shopping på stan passar jag på att göra på helger -barnfri hehe.
    Jag har släpat upp vanen i bilen ett par gånger pust och stön inte bra efter en graviditet och svag rygg....men man kan ju fixa en slags ramp" att putta upp den för liksom det borde gå att fixa på nåt bra sätt??

• erical

Jag har inte sett den i västerås? Köpte den på barnens hus dagen efter de hade satt ihop den i juli....hade bara kollat på den i typ 10 minuter -den tar jag sa jag hehe och har inte ångrat det!
    Vassare den nya nähe du !! hehe vilken färg då? Jag har den svarta med gråa detaljer och lite rött i --väldigt sportig!Finns i mitt krypin men det är en dålig bild!

• erical

mamma E : det går säkert in en hårdlift!
    Jag har en mjuklift , eller hade nu använder jag den som åkpåse , har bara tagit bort brädan..
    Fick en med på köpet gratis....det är en inte babyproffsen men ett annat ganska billigt märke...helsvart -helt okej!
    Köpte ju vagnen för 6000kr så då borde ju något ingå!
    Den fanns på nätet för 5000kr på nån svensk sida , men det var lång leveranstid då i juli, semestertider och allt så jag slog till och köpte den!
    Vad kostar den om man skickar efter den på ping-pong eller någon annanstans i Tyskland?? Nyfiken
    Det fanns en del tillbehör som vindskydd och en grej att sätta vid fotändan om man hade tvillingar, och båda låg ner, den köpte inte jag eftersom jag hade en stor tjej som ville sitta ...lite svammligt hehe.
    En sak jag undrat är skötväska? De borde finnas en större till en syskonvagn, men det gör det tydligen inte....ingen de visste om på barnes hus iallafall.
    Enkelväskan , den vanliga teutonian kunde man bara hänga över men inte knäppa...lite dumt.Jobbigt att ha väskan under vagnen...
    Hej svejs!

• erical

Mamma E :min första kom 14 dagar tidigt och min andra 7 dagar tidigt...så jag tror på augustibebis hehe men vi får väl se. Ska jag gå över tiden så får det bli till den 19 sept när min sambo och hans mamma fyller

• erical

zUN-jag fick en svart Carena mjuklift på köpet när jag köpte min Teutoni Team Alu!
    Den passar jättebra!
    Försäljerskan var så trevlig sååååå hehe , men jag bestämde ju mig på typ en 15 minuter de hade plockat ihop vagnen kvällen före
    Köpte min förra året i augusti

Svar på tråden Syskonvagn