Inlägg från: Gladskiten |Visa alla inlägg
  • Gladskiten

Syskonvagn

waersta : Har man mjuklift i den ena till bebisen då??

Måste oxå skaffa en syskonvagn såsmåningom. Den där modellen såg ju bra ut.

• Gladskiten

Mallan76 : Jättesnygg vagn!!! Kan man ha en bebis i den? Så att den funkar med en mjuklift?

• Gladskiten

Behöver man en syskon vagn när äldsta barnet är 2,5 år?
    Läste det här nu i en annons på blocket: "Nu säljer vi våran emmaljunga syskon vagn då vår son ej vill åka vagn längre (fyllt 2)"

Vad gör man av storasyskonet då rå när man ska ut på promenad??????

• Gladskiten

Jo men mitt barn kommer att vara 2,5 år 6 jag kan inte ränka mej att han vill gå nånstans! Inte så där efter vägen iaf

• Gladskiten

Precis. Jag har en bit att gå till dagis oxå , finns inte en chans att han skulle kunna gå så långt!

• Gladskiten

Kan man ha ena barnet vänt mot sig & andra vänt framåt i Emmaljunga twin cerox?
    Det ser ju inte ut så på bilderna när jag kollar på blocket...Men man kanske måste ta bort sufletten???
    men ska bebisen ligga i liggvagn utan suflett då eller??

• Gladskiten

Jag har inte tittat på ngn Babytravel i verkligheten. Ni som gjort det...Är liggdelen alltså väldigt väldigt liten???
    Ryggstöden till sittdelarna då ..går inte dom att han raka i ryggen liksom???

• Gladskiten

Kolla på den här annonsen www.blocket.se/vi/7331898.htm

Vagnen verkar ju hur fin som helst...men varför så billig??? Tror ni det är nåt lurt med den? Eller är det för att det är ett konstigt märke??

• Gladskiten

Jag tycker att Babywelt Alaska Twin ser jättefin ut & det är ju verkligen ett kanonpris.
    Men det måste ju vara nåt med den eftersom den är så billig.
    Vad är haken liksom?

Svar på tråden Syskonvagn