• Lycka2

Syskonvagn

Puh har nu läst igenom ALLA 38 sidor. Hade i princip bestämt oss för en Baby Travel men nu vette fasen. Och för er som kollar min prez...ja det är typ 4 veckor till lillbebben kommer. Vi är ju så jä-la sent ute, åhh grrr. Men jestanes vilken bra tråd. Jag har fått all info jag behöver eg., tyvärr borde jag hittat en liknande tråd för ca tre månader sen...jaja iallafall. Bobbiway Spider verkar ju faktiskt bäst för våra krav som vi inte trodde gick att uppfylla. Fullt ligg och sittläge, svängbara framhjul och det bästa av allt, individuellt vändbara sittdelar/hårdliftar. Men hur får jag tag på den på tre veckor...? Har någon här inne talat med butik eller sverigekontakt för denna vagn? Igen, superbra tråd med superduktiga trådskrivare som agerar råd och rön för oss latmaskar...tack.

• Lycka2

mia1968: jättegärna!! Vad gulligt av dig att erbjuda hjälp...tack.

Naomi: Jo den är ju i bredaste laget, vår hiss mätte jag till 79-80 igår så...det är ju på håret. Det är ju helt otroligt vad svårt det är att hitta en bra syskonvagn!!! Alltid är det något som känns fel. Som jag nämnde var vi ju inne på en baby travel, men när jag läste om lutningen samt att insatsen inte är förflyttningsbar som en hårdlift blev jag ju jätteanti. Jag fick nästan en depression igår kväll ang. detta och sambon tröstade...(märks väl aldrig att jag är höggravid...*blink*). Nä, nog är jag irriterad över att vi varit så nonchalanta vad gäller att kolla upp detta tidigare. Men bobbiway spider verkar ju i det närmaste perfekt.

Kram L

• Lycka2

Norahs mamma: Eh...jo jag har tittat på den en gång men pinsamt nog tänkte jag inte på detaljer (urk typiskt mig..), utan jag förutsatte att hårdliften går att ta ut och bära som en...vanlig hårdlift som man kan ha till vanliga enkelvagnar. Anledningen till att jag skrev att det inte går, är att jag har för mig att jag läste det här. Kanske missförstod jag nåt jag läste mitt i hysterin jag kände igår när jag insåg att jag typ ingenting vet om den vagn vi ska köpa! Nu på lördag ska jag och sambon och vår lillkille ut på stan och botanisera i alla EN barnvagnsaffärer som finns där vi bor...jippi.

• Lycka2

Nu har vi köpt en BT 05 med ligginsats (hade turen att hitta en som faktiskt totalt sett är 1000 kr billigare!). Den är så billig och fin, om än inte perfekt (den perfekta syskonvagnen måste jag nog uppfinna...), så vi bestämde oss slutligen för den. Ni som har tid kvar till syskonet kommer, kolla upp Bobbiways syskonvagn, för den VERKAR näst intill perfekt. Vårt barn kommer så snart att tid inte fanns att invänta den, men ni som har tid kvar, kolla upp den. Hett tips. ;)

Svar på tråden Syskonvagn