Syskonvagn
Jag har bestämt mig för en teutonia team alu. Den är jätterymlig!!!!
Jag har bestämt mig för en teutonia team alu. Den är jätterymlig!!!!
Helnaj: Vart har du hittat din carena vagn???
Norahs mamma:
Vi ska nog köpa en teutonia team alu, den har svängbara framhjul. Den finns i två modeller S4 & S6 tror jag att dem heter. Den ena har mindre hjul fram och den andra större. Dem är väldigt rymliga och har stor sittytor (men vagnen är inte bredare än en emmaljunga)
Helenaj: Okej, jag trodde att den skulle finnas med på deras hemsida men det gjorde den inte....*konstigt*
Jag har köpt en URBAN JUNGEL!!!! Egentligen hade jag redan bestämt mig för en teutonia team alu men jag har alltid velat haft en urban jungel, så ÄNTLIGEN äger jag en! Olivgrön i färgen och så snygg att jag vill börja använda den redan nu
.....men jag får hålla mig!
Det känns i allafall väldigt skönt att slippa tänka på vagn något mera, nu ska jag bara övertala min sambo att vi ska köpa en skiphop militärgrön skötväska....HUR NU DET SKA GÅ??? (Jag har ju en hel drös av väskor)....hmmm..nån med något förslag hur man lyckas övertala
??!!?!??
caesar: Jo det skulle man kunna göra, men risken finns att jag vill använda dem igen...jag kanske tröttnar igen
....vilket lyxproblem egentligen, men jag får ju skattepengarna i juni....hihi..