Syskonvagn
Jag har inte varit med i tråden men har en vagn jag tror jag ska ha.. www.firstwheels.nl/nl/city_twin/ , jag har enkelvagnen nu och är såå nöjd med den! Billig var den också..
Jag har inte varit med i tråden men har en vagn jag tror jag ska ha.. www.firstwheels.nl/nl/city_twin/ , jag har enkelvagnen nu och är såå nöjd med den! Billig var den också..
Norahs mamma: Var bor du så att du inte kan ha små hjul? Jag har kört kullersten, gräs, grus, snö... Inga problem! Men jag har ju enkelvagnen, vet inte om det är skillnad..
Naomi: Jag har bara sett syskonvagnen på den sidan och där står ju inte så mycket.. Men jag har hört att bredden är 78cm.. Jag har ju enkelvagnen än bara så jag vet tyvärr inte mer
Mia1968: Jag har inte beställt den ännu, den kommer ju inte ut förren i juni och jag tänkte kolla på den först när Babyland får in den, hoppas dom får det iaf, dom har enkelvagnen.. Priset är nog ganska bra tror jag.. Enkelvagnen kostade 2790:- på babyviking.se i höstas när jag köpte den..
Åh tack så mycket!
Kärleksdronken: Åh det var ju inte alls farligt! Är det med bara sittdelar då?
Norahs mamma: Ok då är det kanske lättare med en "pansarvagn" om det jämnt är grus eller snö.. Om det är mycket gropigt och så kan ju hjulen "fastna" iom att dom är små.. Synd! Här där jag bor är det mest asfalt!
Ta bilen till byn då för att sen gå? Det låter inte kul, jag förstår att du inte vill ha en sån vagn då! Med pansarvagn menar jag inte negativt, jag har själv haft en EL, utan jag menade bara en stabil vagn med fyra stora hjul, dom är ju oftast lite tyngre också..
Ah nu hängde jag me
Det är ju bra att du slipper en "pansarvagn" och kan ha en smidigare vagn även där du bor
Endast till vissa Babyland..
Lilla O: www.firstwheels.nl/nl/city_twin/
AnnaOnIce: Jo det är en kopia på Bugaboo, Firstwheels, men dom är jättebra! Jag har enkelvagnen, vissa Babyland har dom men jag köpte min på babyviking.se.. Syskon/tvillingvagnen kommer i juni till vissa babyland, kanske babyviking.se också!