• Lilla O

Syskonvagn

Hej! Ger mig in i diskussionen sent, fick just veta att det är en till på gång om allt går som det ska och det kommer bara att vara 15-16 månader mellan så en syskonvagn är nog ett måste.

Babystyle såg bra ut, men är det någon som vet om den har vändbart styre, känns lite konstigt att ha dem vända framåt båda två.

Lilla O

• Lilla O

Var och tittade lite på syskonvagnar idag och fick ångest över hur GIGANTISKA alla var. Hjälp! Carena hade ett par som såg lite smidigare ut. Någon som vet något om detta märke?!

Som tur var är det ett bra tag kvar innan vi behöver en, får väl åka och smygtitta med jämna mellanrum för att vänja mig vid tanken. Jag kommer att försvinna helt bakom vagnen!!!

• Lilla O

Norahs mamma: funkar babytravel i grus och snö? Bor också lite avskilt och har varit lite orolig för att det inte ska funka. Har fått erbjudande om att köpa en -05 begagnad.

Vad är det för city twin alla pratar om. Emmaljunga har en twin city men det är kanske inte den?

• Lilla O

Tack Norahs mamma och Chewie! Det är ett tag kvar innan vagnen behövs men jag blev lite skraj av alla jättevagnar så jag måste kolla läget...

Svar på tråden Syskonvagn