Syskonvagn
Det är ju många som köpt babytravel förra året som troligtvis kommer sälja till sommaren (jag ska ha i september) då äldsta blir för stor så man kanske hittar begagnat
Det är ju många som köpt babytravel förra året som troligtvis kommer sälja till sommaren (jag ska ha i september) då äldsta blir för stor så man kanske hittar begagnat
siamesen:
vad är det för sorts syskonvagnar?
nej, tandem- och paraplymodeller funkar inte här...
Då tar jag hellre 18kg
Bella:
Hur gammal kommer storebror vara när lill*n vill sitta? han kanske inte vill åka vagn då?
Jag skulle inte kunna ha en bakåtvänd vagn... Norah skulle vägra åka om hon var tvungen att åka baklänges...
Hon vill ju se allt...
Jag är inte ett dugg nervös för att vända framåt relativt tidigt...
Norah var 4 månader när hon vägrade åka vagn om hon inte fick sitta framåtvänd. Tror inte det är ett dugg farligt, å man märker ju på henne om hon blir stirrig (vilket aldrig har hänt)
Den där Bobbiway-vagnen verkar ju inte gå att ha en liggdel. det ser ut som en tvillingvagn, inte en syskonvagn...
Om man kollar hur det är med liggdel så ändrar man ju hjulinställningen, särar på framhjulen så det blir en 4hjuling...
Eller har jag fel?
(Å så var den skitful
)
mammaE:
jo, det stod att det var separat vändbara sittdelar (eller vad man ska säga)...
Ja, jag letade länge och noga för att hitta det
Jag har ju BT enkelvagn och den har samma varukorg och man vänjer sig
Jag har endast regnskyddet där.
Och Norah har åkt i den sen hon var 4 månader och alltid suttit bra och trivs ypperligt så jag är inte orolig över rygg- och fotstöd, varukorg, dragkedjor mm
Ingen som har exakta mått på BT liggdel?
Sittdelen ska visst vara ca 27cm, vilket är liiite bredare än EL som har 26...