Inlägg från: AnnaOnIce |Visa alla inlägg
  • AnnaOnIce

Syskonvagn

Jag måste nog åka förbi butiken o testa vilka man får i mjuklift. Jag tycker mjuklift e bra, det hade jag inte förra gången, men saknade någ som man enkelt kunde lyfta ur vagnen och alltid ha bädda med den rätta kudden mm. Så kan babyn sova i den på natten också.

Min dotter vill iallafall helst sova i vagnen elelr liggdelen istället för att ligga i en stor spjälsäng när hon var nyfödd.

• AnnaOnIce

Oj, detta är en neverending story... det kommer fler o fler typer av vagnar tycker jag.

vad sägs om babystyle, kolla på:
    www.vagn.nu/

Den liknar Babytravel...

• AnnaOnIce

Igår var jag o kolla på BT o jag tyckte inte om den, den känns så stor. Jag är så bortskämd med min älskade Bugaboo så alla vagnar känns som traktorer.

Nu är jag inne på en begagnad UJ, om jag kan hitta nån för 5-6000 max, elelr en ny Phil&Ted!
    Nu efterlyser jag utlandslinks och utlandsbutiker man kan handla i! Jag såg en Phil&Ted i USA och den kostade bara 240$ där. Men jag vill inte åka ända till USA och handla...

tips?

Vilken är finast färg om man har en kille och en tjej? Beige? Svart?

• AnnaOnIce

Nu har jag räknat på Phil&Ted och de blir 2000kr billigare att beställa via internet så det blir nog det....

• AnnaOnIce

Kan man beställa UJ via internet billigare också?

• AnnaOnIce

Jag kan fortfarande inte bestämma mig. Jag väljer mellan Phil&Ted och BT.

Jag kan inte bestämma mig om jag vill ha en superbkväm bra vagn eller om de ska sitta brevid varandra.... jag antar att stunderna i vagnen inte blir så långa som när man har 1 barn. Bara att få på båda overaller, amning, matsäck... phu jag ser det framför mig. Min dotter slänger sig just nu på golvet elelr rymmer när vi ska ta på overall...

Undra om bebisen vill sitta i en Phil&Ted?

• AnnaOnIce

mammaE: vad kostade den? Den låter verkligen fin!!!!
    varf¨ro valde du just UJ? Kram

• AnnaOnIce

Bobbiway spider ser jättefin ut!!!!

Det enda som talar emot för vår del är bredden då vi mest är i stan och då vill man inte ha en bred vagn. Jag kommer nog satsa på att dels behålla min nuvarande vagn så bebisen kan sitta emot mig näar vi är själva, och dels en Phil&Ted när det är både barnen.

Jag tror i takt med att min dotterblir äldra kommer vi inte gå långa barnvagnsturer utan mest leka i parken mm, och då är ju babyn i min famn/sjal/bärsele/eller sitter fram i vagnen. Så på vår lilla användning av vagn blir det nog en Phil&Ted.

Frågan är vilken färg??? Kan nån hjälpa mig?? Inte svart, det har jag tröttnat på + att det blir för varmt i sommar. Jag kommer att beställa från England för det blir över 1000kr billigare.
    Kan nån tipsa om färg pls?? Jag har en dotter o får nog en liten kille.

• AnnaOnIce

Vad tycker ni om den blå/rosa "Julia" Babytravel vagnen? Löjligt med så många färger?

• AnnaOnIce

Dåligt att BT blitivt lika dyr som en P&T... det gör det svårare att välja.
    De har fortfarande inte kommit till Malmö tror jag...

• AnnaOnIce

Chewie;
    Fantastisk vagn!! Det e ju en twin Bugaboo!

Var kan man köpa dem i Sverige? Super!

• AnnaOnIce

Hur bred är city twin?

Den är ju bra för man kan ha båda vänd mot sig om jag fattar det hela rätt.

Svar på tråden Syskonvagn