Inlägg från: Norahs mamma |Visa alla inlägg
  • Norahs mamma

Syskonvagn

jefa:
    det där var dyrt för en så gammal Babytravel! (inte ens delade suffletter)

Hittar vi en begagnad så kommer vi nog att köpa den, men när man bor mitt i ingenstanns så ör det inte så lätt
    Oftast så är vagnarna inte använda så länge, för storasyskonet växer ur den fort (om man inte köper en tvillingvagn)

• Norahs mamma

Lycka:
    BTs liggdel är ju i princip en hårdlift som man har en ställning till...
    Den har ju handtag så du kan bära med den...

har du varit och sett den?

• Norahs mamma

vad kostar en ny BT med liggdel? (06a alltså)

• Norahs mamma

Ang. Babytravels syskonvagn så kommer Babyland inte att sälja den!
    De säljer endast de som finns i lager, men kommer inte ta hem nå mer sen...

• Norahs mamma

Jag var på Babyland i helgen och pratade med personalen där när jag kollade på NYA Babytravel (är inte intresserad av 05-orna)...

Babyland kommer ju gå ihop med BanrensHus, och då kommer de inte att ha Babyproffsens varor längre... Så babyland och Babyproffsen kommer "gå skilda vägar"
    De säljer endast de som de har i lager!

Jag ville nämligen se hur vagnen var med liggdelen, och fick som svar att de inte hade nån kvar och Babyland kommer inte ta hem nå mer vagnar mm utan man får vända sig till babyproffsen om man vill ha vagnen sen.

• Norahs mamma

Mama bean:
    Ja, jag fattade inte vad hon menade först Vagnen finns ju i katalogen mm, de borde ju tänkt lite på det...

Har du liggdelen oxå?
    Hur är det att ta bort den? Sitter den löst på ställningen? Och hur tar man bort ställningen?
    Många frågor

• Norahs mamma

Mama:
    4500:- är standardpriset... Tror de höjt liggdelen till 1000:- oxå...

• Norahs mamma

Fraise:
    Men ORA har inga svängbara framhjul, syskonet kan inte sitta framåt och det är inte delade suffletter
    Så den går bort...

BT är perfekt med andra ord

• Norahs mamma

Chewie:
    Ja, den varkar bra... Men funkar inte här med de små hjulen fram...

• Norahs mamma

chewie:
    mitt i ingenstanns
    I en liten by i mellersta norrland...
    Skogsbilvägar och skoterspår är de vanliga prommenadstråken här... Å en å annan traktorväg...

• Norahs mamma

Chewie:
    Visst kan man gå på asfalt fram å tillbaka genom byn men hur kul är det?

Å pansarvagn vill jag inte kalla det, det är ju snarare EL coh Brio... Babytravel (som vi ska ha) är ju liten och smidig

• Norahs mamma

Lilla O:
    Jag har enkelvagnen bara, än så länge...
    Den funkar toppen! Ibland blir framhjulet lite hoppigt men då låser mand et bara

Likadant blir det med syskonvagnen, man låser hjulen när man går över en vildvuxen äng eller i djup snömodd så blir det ingen skillnad mot en traditionell vagn
    det är ju stora hjul, som är lättsamma att köra...

Gå nå sidor bak så finns en länk till den vagnen du frågaar efter

Svar på tråden Syskonvagn