Inlägg från: Ingenjören68 |Visa alla inlägg
  • Ingenjören68

Oralsex utan kondom

Hej!

Jag har inte varit aktiv här på väldigt länge, men ser till min glädje att en del har diskuterat vidare i tråden även om det var länge sedan. När jag skrev inlägget (mer än 2 år sedan !!) var jag frustrerad. Kände att det var svårt för mig att nå fram till henne att oralsex är superskönt. Jag ville heller inte tjata för min erfarenhet är att det inte gör saken bättre som någon skrev.

Idag är dock situationen annorlunda. Numera har hon inga problem att ge mig en avsugning utan kondom. Hon har tom. sagt att hon tycker om det. Vanligast nu för tiden är att jag kommer på hennes bröst eller ansikte Skrattande. Än är hon inte helt förtjust att ta det i munnen men tom. det har hänt några gånger.

• Ingenjören68

Jag kan inte riktigt säga varför hon ändrat sig. Vi diskuterade det nog någon gång och jag sade att jag var frustrerad över det och klargjorde att oralsex är det skönaste jag vet. Hon provade några gånger med kondom och märkte att jag inte kom i hennes mun. Jag tror att det var just att jag skulle komma i munnen som skrämde henne. Idag vet hon att jag kan kontrollera min utlösning och det ger henne en säkerhet. Hon vill att jag tvättar mig innan och det är helt ok för mig. Hon har svårt att komma när jag är i henne, så det vanligaste scenariot idag är jag går och tvättar mig när vi älskat och så tar vi fram en "mikrofon" (leksak) som ger henne orgasm medan hon suger av mig. Det njuter vi båda av.

Att prata om det är väl bästa metoden för att få henne att ändra sig och kanske sätta upp några regler kring hygien osv.

Svar på tråden Oralsex utan kondom