skumtvättlappar eller tvättlappar- vilka är bäst??
Vad föredrar ni skumtvättlappar eller tvättlappar?
(Valde ej våtservetter då jag själv använder det men ska även köpa någon av dom ovanstående)
Vad föredrar ni skumtvättlappar eller tvättlappar?
(Valde ej våtservetter då jag själv använder det men ska även köpa någon av dom ovanstående)
Vi har båda, tvättar med skum och torkar med papper. De är även bra att lägga några under rumpan när man byter en bajsblöja så slipper man tvätta handduken varje dag. Icas basic är mjuka och sköna så de funkar bra som både tork och skydd. Vissa är lite hårdare.
Helt klart papperstvättlappar! Har aldrig fattat hur man kan använda skum. De fastnar bara på huden och bajset tvättas inte av.
Jag är inte alls förtjust i skumtvättlapparna så jag röstar på de vanliga. Tycker att skummarna känns riviga men kanske bara jag som inte hittat rätt märke
Jag använde båda. Skumtvättlapparna är lite rivigare så de använde jag till att tvätta bort bajs med. Papperstvättlapparna använde jag till allt annat.
Köp INTE Coops skumtvättlappar. De är tunna och värdelösa. Apotekets eller Icas är bättre (än så länge).
Jag testade skumtvättlappar en gång men gillade dem inte alls. Vi använder papperstvättlappar som vi doppar i vatten med lite olja i. Duger alldeles utmärkt för att ta bort både kiss och bajs. Varför krångla till det?
Jag föredrog papperstvättlappar, gillade Euroshoppers. Skumtvättlappar hade jag dock som tvättlappar när barnet badade. Och det var outstanding att torka bort grötkladd runt munnen med dem, när det blev dags för det
Har testat skum och gillar inte dom, kanske provade fel märke. Vi kör med papperstvättlappar och sprayar vanligt vatten på. Har inga problem att få bort bajs. Köp ett paket av varje och testa vilka du föredrar:)
Gillar inte heller skum utan de vanliga. Oftast de som är billigast på affärerna. Tror det är euroshoppers, Extra eller willys lågmärke som vi använder. Det är ju trevligt när man för en gångs skull vill ha det billigaste :D