• Anonym

Min KK är hemlighetsfull om vår relation

Jag tror att hon bara vill ha sex med dig och gillar det, men kanske inte ser dig som potentiell riktig pojkvän och därför inte berättar för att inte få rykte att knulla runt.

• Anonym

Jag skulle inte heller vilja berätta för alla faktiskt. För som sagt så pratar man ju mycket sex med vänner och har man en kk så brukar det bli rätt mycket grövre snack eftersom relationen bara handlar om sex även om ni också är vänner. Och att sitta och prata om en gemensam vän på samma sätt som nån pratar om en kk kan nog kännas lite olustigt. Du verkar osäker eftersom du har behov av att folk vet att hon minsann ligger med dig. Jag hade sex med en kompis i gänget när jag var yngre och det blev ett himla liv. Där var det också två som var tillsammans men att bara ha sex var liksom fel på nåt vis, jag fick skit och speciellt enkillkompis var jättesur på mig. Nej jag tycker inte det är konstigt att hon inte vill blanda in gemensamma vänner. Sex är trots allt privat och är det bland vänner så blir det lätt spekulationer.

• Anonym
    Anonym (KK) skrev 2012-08-15 12:01:35 följande:

Vi har högt i tak och det är andra som varit KK i vårt gäng. Om någon blir sur som i ditt fall kanske det är att han var kär i dig eller så.

Är inte osäker men hade varit lite revansch (för tråkningarna) att det är jag som har sex med henne fast det är inte så viktigt egentligen. Mer att jag känner mig lite nöjd att det är hon och jag. Sen hade kanske andra (som vi umgås med) gett fan i att försöka ragga på henne vilket känns lite jobbigt att se på (även om hon nu inte gör något ändå). Fast lite kul känns det ändå när vi smyger iväg hem till varandra efter att varit med de andra .
    Haha nej det var han inte, vet inte riktigt vad problemet var där, förstörde väl stämningen i gänget eller nåt. Men det var tack vare min kompis som skvallrade till den killen. Jag var nämligen kär i han jag hade sex med och var för ung och osäker för att fatta att det är himla dumt att vilja ha sex bara för att få vara nära någon man tycker om men som inte känner samma sak. Så hade min kompis knipit käft hade det aldrig blivit nåt problem.

Raggar alla på varandra bland dina vänner? Låter så haha!
  • Anonym
    Chianti skrev 2012-08-15 12:45:59 följande:
    Jag diskuterar inte sex med utomstående. Varken hur eller med vem. Varför skulle man?
    Är väl inte att diskutera sex att berätta att man har en relation (KK eller inte)?
  • Anonym
    Chianti skrev 2012-08-15 13:51:46 följande:
    En KK har man inte en relation med, man träffas enbart för att sexa. Förstår inte vitsen att säga det till nån?

Kan nog variera hur en KK relation fungerar. Dessutom skrev TS att de var mer som par än rena KK. Vad nu det innebär.
  • Anonym
    Anonym (KK) skrev 2012-08-15 15:40:01 följande:
    Vänder på frågan istället fr att fördjupa mig i hur vår relation funkar. Brukar ni berätta för andra att ni har en KK? Kanske inte att man berättar det för vem som helst men kanske för närmare kompisar (det har jag gjort tidigare; inte nu eftersom hon inte vill). Om ni nu brukar göra det, vad finns det då för anledning att i något fall inte göra det?

Berättar men bara för vissa som brukar få reda på allt bus man hittar på. Även när det varit någon i bekantskapskretsen. Inga detlajer dock.
  • Anonym

vågar ha en kk det vågar nog alla  .men vill inte helt enkelt. jag skulle nog säga att det e starkare att stå emot sånt där o bara va vänner  , för det är säkerligen inte hållbart och inget o sträva efter .

• Anonym

Tycker du verkar vara kär i henne, varför inte prata om det med henne och utreda om det skulle vara intressant även från hennes sida att gå från er sorts relation till en mer etablerad parstatus?

• Anonym
    Anonym (Eh va?) skrev 2012-08-18 07:54:43 följande:
    KAN vara som hon säger, har själv haft en kk som inte på något vis kan kallas vacker, men gudasnäll och otroligt bra i sängen och honom ville jag inte riktigt skylta med, ville ha honom som kk för mig själv OCH tyvärr för att jag inte ville ha stämpeln lösaktig på mig.
    Låter inte helt osannolikt. Om en attraktiv tjej väljer en kille med "lägre status" (han anses inte vara så snygg eller sexig) så får det andra tjejer att bli intresserade. "Varför väljer hon honom, han måste ha något speciellt?". Tycker det många gånger är så att en kille blir mer attraktiv i andras ögon om han är upptagen. Kanske för att killen då blir mer undersökt "vad har han som jag missat"
  • Anonym

Hon vill nog inte att andra ska veta eftersom hon bara ser det som sex. Om andra vet så blir det lätt att ni får en par-stämpel och om hon bara är ute efter sex så är det nog det sista hon vill att folk ska se er som ett par.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-18 11:00:27 följande:
    Låter inte helt osannolikt. Om en attraktiv tjej väljer en kille med "lägre status" (han anses inte vara så snygg eller sexig) så får det andra tjejer att bli intresserade. "Varför väljer hon honom, han måste ha något speciellt?". Tycker det många gånger är så att en kille blir mer attraktiv i andras ögon om han är upptagen. Kanske för att killen då blir mer undersökt "vad har han som jag missat"
    tror tvärtom att det inte  är attraktivt med en upptagen kille el man .
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-18 18:50:41 följande:
    Hon vill nog inte att andra ska veta eftersom hon bara ser det som sex. Om andra vet så blir det lätt att ni får en par-stämpel och om hon bara är ute efter sex så är det nog det sista hon vill att folk ska se er som ett par.
    Precis så tror jag också att det är. Det är klart att hon inte vill skylta med att ni är kk, inget konstigt med det.
    Sånt vill man vill hålla hemligt. Skulle alla veta plötsligt tror jag inte heller det skulle kännas "spännande" längre på samma sätt kanske. Hade hon velat mer med dig hade ni antagligen redan varit ett par, om du också hade velat. Acceptera läget eller avsluta kk-relationen och gå vidare, är mitt tips.

Hon är inte kär helt enkelt och vill säkert att det öppet ifall hon råkar träffa på sitt livs kärlek när hon är ute t ex.
    Skulle hon börja stöta på en kille ute när hennes väninnor är med och de skulle veta om dig, skulle de tycka det var taskigt av henne och kanske tycka att hon gick bakom din rygg osv. Fast ni inte är ihop/är ett par, eller hur?

Hon skulle försätta sig i en dum sits genom att skylta med detta. Njut nu, imorgon kan det vara försent.;)
  • Anonym

när man läser vissa inlägg så får ju alla partners reda på var dom hittar sina älskarinnor  på fl såklart(-: var annars. det måste skyltas.(-:

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-18 19:41:03 följande:
    när man läser vissa inlägg så får ju alla partners reda på var dom hittar sina älskarinnor  på fl såklart(-: var annars. det måste skyltas.(-:

Det där kändes som ett rätt obegripligt inlägg. Vad hade det med TS att göra? Förstår inget.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-18 22:11:00 följande:

Det där kändes som ett rätt obegripligt inlägg. Vad hade det med TS att göra? Förstår inget.
    jja faktiskt , förstår inte heller vad det har med ts o göra men jag tror ändå anonym har rätt vill man så e det nog lätt o hitta något tillfälligt här om man ser det så.
Svar på tråden Min KK är hemlighetsfull om vår relation