Min KK är hemlighetsfull om vår relation
Jag tror att hon bara vill ha sex med dig och gillar det, men kanske inte ser dig som potentiell riktig pojkvän och därför inte berättar för att inte få rykte att knulla runt.
Jag tror att hon bara vill ha sex med dig och gillar det, men kanske inte ser dig som potentiell riktig pojkvän och därför inte berättar för att inte få rykte att knulla runt.
Jag skulle inte heller vilja berätta för alla faktiskt. För som sagt så pratar man ju mycket sex med vänner och har man en kk så brukar det bli rätt mycket grövre snack eftersom relationen bara handlar om sex även om ni också är vänner. Och att sitta och prata om en gemensam vän på samma sätt som nån pratar om en kk kan nog kännas lite olustigt. Du verkar osäker eftersom du har behov av att folk vet att hon minsann ligger med dig. Jag hade sex med en kompis i gänget när jag var yngre och det blev ett himla liv. Där var det också två som var tillsammans men att bara ha sex var liksom fel på nåt vis, jag fick skit och speciellt enkillkompis var jättesur på mig. Nej jag tycker inte det är konstigt att hon inte vill blanda in gemensamma vänner. Sex är trots allt privat och är det bland vänner så blir det lätt spekulationer.
vågar ha en kk det vågar nog alla .men vill inte helt enkelt. jag skulle nog säga att det e starkare att stå emot sånt där o bara va vänner , för det är säkerligen inte hållbart och inget o sträva efter .
Tycker du verkar vara kär i henne, varför inte prata om det med henne och utreda om det skulle vara intressant även från hennes sida att gå från er sorts relation till en mer etablerad parstatus?
Hon vill nog inte att andra ska veta eftersom hon bara ser det som sex. Om andra vet så blir det lätt att ni får en par-stämpel och om hon bara är ute efter sex så är det nog det sista hon vill att folk ska se er som ett par.
när man läser vissa inlägg så får ju alla partners reda på var dom hittar sina älskarinnor på fl såklart(-: var annars. det måste skyltas.(-: