Min KK är hemlighetsfull om vår relation
Som tjej är det inte lika accepterat att bejaka sin seuxalitet. TYVÄRR. Oavsett vad folk säger så ÄR det inte så.
Jag har massor med killkompisar, alla säger att det är klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart att tjejer ska bejaka sin seualitet och det är ju JÄTTEBRA om fler tjejer vågar ha en kk. MEN de allra allra flesta av dem BACKAR om de blir intresserade av en tjej som säger sig ha haft en kk!!! Dubbelmoral så det skriker om det
Även bland tjejer snackas det ofta skit om andra tjejer som har en kk. Vet inte varför, de kanske känner sig hotade av att det FINNS tjejer som vågar bejaka sin sexualitet och bara ligga med nån tills de hittar HAN med stort h, om de ens gör det, om de ens vill. Rädda att deras egna killar ska känna att en kk är ett bättre alternativ än ett förhållande?
Har ingen aning faktiskt, men folk borde överlag intressera sig mer för sitt eget sexliv än om andras
KAN vara som hon säger, har själv haft en kk som inte på något vis kan kallas vacker, men gudasnäll och otroligt bra i sängen och honom ville jag inte riktigt skylta med, ville ha honom som kk för mig själv
OCH tyvärr för att jag inte ville ha stämpeln lösaktig på mig.
Eller så har hon flera som hon säger och därför vill hon vara tyst om det så det inte kommer fram med risk att en eller att par av er blir sura.
Eller så skäms hon för dig :-/ Vågar inte stå för att hon iaf gillar och ligga med dig. Men så taskig hoppas jag då RAKT inte att hon är!!! Inte heller att hon har flera i smyg.
Varför vill DU att ni skyltar med det? För att visa upp din trofé, att du har fått en tjej som går med på att enb ligga? Visa för dina kompisar vilken 'man' du är? Eller är du kär och vill ta det vidare?
Oavsett vilket får du respektera hennes önskan.