Fler mammalediga i Stockholm...
Hej. Jag bor i Tumba och är mammaledig med min son på 5,5månader. Känner inte alls många som jag kan umgås med runt om i sthlms området så skulle vara kul att få kontakt med andra mammor =)
Hej. Jag bor i Tumba och är mammaledig med min son på 5,5månader. Känner inte alls många som jag kan umgås med runt om i sthlms området så skulle vara kul att få kontakt med andra mammor =)
Har bott här i ca 3år. Men träffas gärna inne i sthlm iså fall och går promenader runt om där och fikar
. Hur gammal är ditt/dina barn?
Jo jobbigt att flytta ifrån dom man är närmast med :/ det går liksom inte att åka över uppsala en dag och hälsa på heller känner jag. Blir mycket helger man åker dit och bor hoss mamma och passar då på att träffa kompisarna. Jag bodde i eriksberg nära botaniska trådgården kan man säga. Ja, jag kan ungefär när som. Men kanske nästa vecka om vi båda har tid redan då?
. Mitt älsta barn går på dagis om dagarna 8.00-15.00 och fredagar är han hemma med mig
Går din älsta också på dagis?
Lättast så. Åker du också kommunalt inn?
men om det är lättast för dig att ses vid slussen så går de ann med. Min pendel går förbi sthlms södra. Är det nära slussen?
Brukar alldrig åka inn till sthlm central i överhuvudtaget. Bara när jag ska träffa nån
Ja men det låter som en bra ide! när kan du? Onsdag elr torsdag? passar mig bäst som det ser ut nu.
Ja vid 10-11tiden då? för måste hem med nått tåg vid senast 2tiden och hämta den andra på förskolan.
Tack för senast föresten. Var jätte kul att ses
Lunchar gärna nån dag här snart igen! Dock nästa vecka blir det fullt upp! Men vi får försöka att styra upp nån dag framöver
.
. Ja det får vi ta och ordna!
Ja, följ gärna med och fika med oss nån dag!
. Själv bor jag i Tumba och är mamma till två små killar på 3,5år och den minsta som jag är hemma med är 5månader.
Ja absolut, alltid kul med nytt folk! Ja vad roligt! Är är det i sundyberg du bor i? Jag är hemma med min minsta som är 5,5månader
.
. Jo det har du rätt i. Tycker att dagarna går jätte fort. Rätt som det är så är det Fredag helt plötsligt
. Vad gör du om dagarna?
Nån som har lust att ta en fika snart?
Just nu är man hemma med sjukt barn från fsk, med lite feber och hosta
.
Ja absolut. Nu har älsta killen till frisknat! :) skönt, misstänkte att det var lite öroninflammation, varade i örat, feber och hängig. Vet inte hur de ser ut nästa vecka, har inget planerat då vad jag vet. Kanske i slutet av nästa vecka? 
. Allt bra med er annars?