Min pojkvän saknar sitt ex
Jaha, då kan han väl fortsätta göra det fast utan dig?
Jaha, då kan han väl fortsätta göra det fast utan dig?
Mina tankar om att stanna har varit att vi inte varit ihop så länge då, vi hade precis pratat om seriösa saker och hans reaktion var rädsla och ville inte förlora en av hans nära vänner som då blev upprörd. Han säger att han inte menade det och formulerade det han skrev på ett väldigt dåligt sätt.
Allt vi gått igenom efter det (de hade knappt kontakt innan och ingen efteråt) visar på att han vill vara med mig, vi hade tagit stora steg framåt och planerade framtiden ihop med barn osv. Sedan jag fick reda på detta "misstag" har han även gått med på alla mina krav (skriva till henne igen och stänga den dörren för gott, total öppenhet och kommunikation samt verkligen visa att jag är nr 1).
Tanken på att gå var förstås omedelbar när jag fick reda på det, men jag är en person som gärna vill förstå varför. Så vi har pratat, och pratat, och pratat... Det går förstås upp och ner vad jag vill göra, gå eller stanna. Ena stunden kan jag tycka att det bara var jävligt korkat gjort att skriva så till ett ex och att det inte betydde något. Andra stunden tänker jag hur han ens kunde komma på tanken att skriva så om det faktiskt inte låg något bakom.
Jobbiga tankar...