Inlägg från: Anonym (Krille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Krille)

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

Känner igen mig helt i det du skriver TS är sjäv en sk "grower" hyfsat liten i slakt läge men ökar upp till ca 17-18 (beroende på mätning) i hårt läge, kan ju säga att det överraskat en del tjejer Tungan ute

• Anonym (Krille)

hade ju varit kul att veta vad ni tjejer tycker om sk "growers" Tungan ute eftersom jag har en sån själv

• Anonym (Krille)
    Anonym (Upplyst) skrev 2012-08-16 13:16:58 följande:
    Trodde också att snoppar hade en fast storlek innan jag träffade min kille. Har ju bara haft farsgubbens att utgå från ( min familj har en liten ovana att inte låsa toadörren när vi duschar så därför har man väll fått lite ofrivilliga glimtar titt som tätt) min kille är stor när han är hård men pytteliten i övrigt. Tog upp saken med honom och han sa att det fins köttsnoppar ( de som alltid e stora) och så fins det blodsnoppar ( de som växer närde fylls med blod av ståndet) tänk vad mycket spännande de glömde berätta för en på sexualkunskapen i skolan när man var yngre XD

haha! lite roligt inlägg ju Tungan ute men vadå skiljer din killes storlek så mkt åt i storlek då?

Verkar som ni tjejer är rätt insatta i "ämnet" iaf ju Tungan ute

• Anonym (Krille)

Verkar ju i tråden som ALLA är sk "growers" nu helt plötsligt! haha Flört

• Anonym (Krille)
    Sven Erik Johansson skrev 2012-08-17 08:09:27 följande:
    Det är inte helt ovanligt. Den typen har jag sett kallas för "grower" i engelskspråkig text. De som har långt organ i slakt tillstånd får ibland inte så stor ökning i storlek då de får erektion medans vissa som har relativt liten i slakt tillstånd får en stor ökning.

Kort sagt: I erigerat tillstånd jämnas skillnaderna iblnand liksom ut. Det har ibland sagts att afrikanska män har i snitt längre än europeiska, men sedan läste jag att det kanske kan stämma i slakt tillstånd men att i erigerat var det tvärtom. Så det här med storlek är inte så enkelt.

Någon sade dock att det betydelsefulla är "the way he swings it" 

Har också kollat upp det där med "grower" nu efter att läst igenom tråden,  tydligen är det ofta är dom med små i slakt tillstånd som blir störst vid "hårt läge" skumt men sant (har ju inte sett direkt så många i "hårt läge" själv haha så är väl mer ni tjejer som har kolla på detta Tungan ute )
  • Anonym (Krille)
    Anonym skrev 2012-08-17 11:05:10 följande:
    Min är 8 cm å den blir rund 20 cm när bli hård.

auch! inte kul för dig att den blir rund Cool
  • Anonym (Krille)
    Anonym (fru sedan länge) skrev 2012-08-17 12:17:06 följande:
    Denna tråden gjorde mig lite förvånad. Kanske för att jag har såpass lite att jämföra med. Jag trodde det normala var att snoppen växte mycket i erigerat tillstånd men att skillnaderna mellan snoppar för det mesta minskar då jämfört med i slakt tillstånd.

Någon undrade vad vi tyckte om snoppar som växer, själv kan jag säga att det är skönt. Jag älskar att få in en halvslak snopp som sen får växa i mig så att den fyller upp mig. Det är en underbar känsla och leder till väldig snabb orgasm. Överlag så brukar det gå lättare för mig då snoppen inte är stenhård, den formar sig då bättre efter mig och kommer åt fler av mina erogena zoner.
    Intressant svar, kul med en tjej/kvinnas syn på "growers" men började fundera på en sak, är det inte lite problem med att få in en "halvslak" i dig? eller hur har du löst detta?
  • Anonym (Krille)
    snäckansand skrev 2012-08-17 13:18:36 följande:
    36 cm????!!!!

*ASG* fantasin är det inte fel på iaf
  • Anonym (Krille)
    viseversa skrev 2012-08-17 13:19:45 följande:
    Trodde det var allmän kunskap att man vet att penisen oftast är mycket mindre i slakt tillstånd?

Verkar som du inte riktigt förstått innehållet i tråden, en "grower" är en kuk som växer till sig med väsentlig storlek i förhållande till slakt tillstånd (dvs mer än vad som är "normal intervall"). Naturligtvis växer alla sig större i relation till slakt tillstånd men detta innebär inte med automatik att det rör sig om en sk "grower"
  • Anonym (Krille)
    viseversa skrev 2012-08-17 13:37:46 följande:
    Men 17-18 är väl inte en jättekuk? Hur liten är den slak då om du nu är en sk grower? 1 cm eller?
    Grower innebär inte att kuken är "jätte stor" utan det är som det står flera gånger i tråden relationen till slakt läge som är det väsentliga, men det verkar inte som du känner till begreppet eller träffat en kille med en grower eftersom du då omöjligt skulle kunna missa det.
    I slakt läge ligger jag på drygt 3 -4 cm
  • Anonym (Krille)
    viseversa skrev 2012-08-17 15:14:25 följande:
    Jag vet inte vad du har sett för penisar. Men dom jag har sett har varit BETYDLIGT mindre i slakt tillstånd än i erektion!

låter mer som du redan bestämt dig för att inte ens förstå vad tråden handlar om
  • Anonym (Krille)
    mamma 10 skrev 2012-08-21 12:15:40 följande:

Det ÄR ju DET tråden handlar om!! Att en del snoppar är små slaka=growers, andra är större när de är slaka och blir heller inte så mkt större i eregerat tillstånd=growers.
    Du verkar inte fatta vad denna tråd handlar om.....

Exakt vad jag skrivit innan! tydligen en del som inte alls fattat vad tråden handlar om!
    Har snackat med en kompis som läst sexilogi på högskolan och hon säger att en "grower" är en kuk som växer mer än 3 gånger räknat mot slakt tillstånd (vilket gör att relativt stora kukar i slakt läge inte kan vara "growers") och att en "shower" är en kuk som inte växer mer än ca 1-2 cm mer i hårt läge jämfört med slakt läge.
Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård