• viseversa

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

Trodde det var allmän kunskap att man vet att penisen oftast är mycket mindre i slakt tillstånd?

• viseversa
    Anonym (Krille) skrev 2012-08-17 13:30:15 följande:

Verkar som du inte riktigt förstått innehållet i tråden, en "grower" är en kuk som växer till sig med väsentlig storlek i förhållande till slakt tillstånd (dvs mer än vad som är "normal intervall"). Naturligtvis växer alla sig större i relation till slakt tillstånd men detta innebär inte med automatik att det rör sig om en sk "grower"
    Ja men nu vet vi ju inte om ts överdriver heller=). Och nej det är inte konstigt att snoppen blir väsentligt större. 
  • viseversa
    Anonym (Krille) skrev 2012-08-16 08:30:54 följande:
    Känner igen mig helt i det du skriver TS är sjäv en sk "grower" hyfsat liten i slakt läge men ökar upp till ca 17-18 (beroende på mätning) i hårt läge, kan ju säga att det överraskat en del tjejer Tungan ute
    Men 17-18 är väl inte en jättekuk? Hur liten är den slak då om du nu är en sk grower? 1 cm eller?
  • viseversa
    Anonym (Krille) skrev 2012-08-17 13:44:18 följande:
    Grower innebär inte att kuken är "jätte stor" utan det är som det står flera gånger i tråden relationen till slakt läge som är det väsentliga, men det verkar inte som du känner till begreppet eller träffat en kille med en grower eftersom du då omöjligt skulle kunna missa det.
    I slakt läge ligger jag på drygt 3 -4 cm
    Tycker det låter som en vanlig kuk om du frågar mig=). Nej jag har aldrig hört uttrycket men jag tycker inte det ÄR det minsta konstigt att en penis kan växa från 4 cm till 17-18cm. Isåfall är dom män jag stött på growers då för det du säger stämmer in på dessa män. Därför jag inte tyckte det var konstigt alls. 
  • viseversa
    Anonym (fru sedan länge) skrev 2012-08-17 12:17:06 följande:
    Denna tråden gjorde mig lite förvånad. Kanske för att jag har såpass lite att jämföra med. Jag trodde det normala var att snoppen växte mycket i erigerat tillstånd men att skillnaderna mellan snoppar för det mesta minskar då jämfört med i slakt tillstånd.

Någon undrade vad vi tyckte om snoppar som växer, själv kan jag säga att det är skönt. Jag älskar att få in en halvslak snopp som sen får växa i mig så att den fyller upp mig. Det är en underbar känsla och leder till väldig snabb orgasm. Överlag så brukar det gå lättare för mig då snoppen inte är stenhård, den formar sig då bättre efter mig och kommer åt fler av mina erogena zoner.
    Exakt vad jag säger. Att en snopp på ca 4-6cm kan växa till 17-19 cm är ju bara ren biologi. Förvånad att så många inte förstår det. Det är ju så det funkar liksom. 
  • viseversa
    Anonym skrev 2012-08-17 13:58:44 följande:
    Min man har ganska liten när den är slak. typ 5-6 cm. Men när den blir hård blir det 17-18 cm
    Ja mao en HELT VANLIG penis! 
  • viseversa
    Anonym skrev 2012-08-17 14:52:40 följande:
    du har ju råkat se just denna typ av penis. många penisar är från början över 10 cm i slakt, men växer inte närmvärt under stånd mer än att den reser sej.
    Jag vet inte vad du har sett för penisar. Men dom jag har sett har varit BETYDLIGT mindre i slakt tillstånd än i erektion!
  • viseversa
    Anonym (Krille) skrev 2012-08-17 15:15:50 följande:

låter mer som du redan bestämt dig för att inte ens förstå vad tråden handlar om
    Jo jag förstår och jag svarar på ts att det inte är konstigt att penisen blir betydligt större i erektion än vad den är i slakt tillstånd. Det var NI som började snacka om annat. 
Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård