• honkie

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

viseversa skrev 2012-08-17 14:04:01 följande:
    Exakt vad jag säger. Att en snopp på ca 4-6cm kan växa till 17-19 cm är ju bara ren biologi. Förvånad att så många inte förstår det. Det är ju så det funkar liksom. 

Mja. Jag tror det är något som många bara fått för sig. Att växa det dubbla är extremt ovanligt. När ni ser de "små snopparna" så uppskattar ni att de är ca 4-6 cm men har någon egentligen mätt?
  • honkie
    Anonym skrev 2012-08-21 08:03:14 följande:
    I alla fall tillräckligt vanligt med fördubbling för att det skall finnas en "inoficiell term för det". Jag har själv sådan.

Men har du mätt den i båda lägen? Förresten så varierar en slak penis rejält, alltså för en och samma person.
  • honkie
    Anonym skrev 2012-08-21 15:17:54 följande:
    Nu är detta ingen viktig fråga. Kärleken o känslor är viktigare . jag brukar inte mäta med linjal. Visst varierar en slak också  men för min del är det ofta mer än en fördubbling,kanske närmare en tredubbling än en fördubbling . Så mycket är jag säker på. Men egentligen är det slöseri med tid att diskutera detta. Kärlek är viktigare för mig än penisstorlek och bröststorlek osv.

Jovisst, så tänkte jag också tills jag en dag stod med ett måttband i bara kallingar och tänkte what the fuck. Jag kan nästan lova dig att tredubblingar inte förekommer om man endast snackar längd. Snackar vi volym så är det säkert vanligt.
Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård