• Anonym

liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård

Anonym (fru sedan länge) skrev 2012-08-17 12:17:06 följande:
    Någon undrade vad vi tyckte om snoppar som växer, själv kan jag säga att det är skönt. Jag älskar att få in en halvslak snopp som sen får växa i mig så att den fyller upp mig. Det är en underbar känsla och leder till väldig snabb orgasm. Överlag så brukar det gå lättare för mig då snoppen inte är stenhård, den formar sig då bättre efter mig och kommer åt fler av mina erogena zoner.
    Intressant, jag har inget emot att ligga när min kuk inte är super hård, tycker det är ganska skönt, ibland slaknar den också under tiden, men jag kör på. Däremot blir inte tjejen lika nöjd, vad händer?
  • Anonym
    Ovidius skrev 2012-08-17 13:00:02 följande:
      Jag ville dock ha en "shower" när man gick på disco eller date.  Eller när man badar näck med flickvännens kompisar. Som en skribent nämnde: Dom tyckte synd om mig.
    Ja, exakt. Vid bastubad är det praktiskt med showers. Men jag har börjat ignorera min "lilla slaka kuk" nuförtin. Jag vet att den funkar med kvinnorna och effekten på min flickvän när jag stoppar in en slak i henne och den börjar växa är FÖR bra. :)
  • Anonym
    snäckansand skrev 2012-08-17 13:40:20 följande:
    om jag var kille skulle jag vilja vara grower....ungefär som att ha lite större bröst :)
    Inte riktigt samma, att ha stora bröst syns ju ALLTID. En grower är ju liten när man är "med folk", typ badhus, toaletter, m.m. 

Min växer väl från 5-6 cm till 16 och många gånger i omkrets. 
  • Anonym

Min man har ganska liten när den är slak. typ 5-6 cm. Men när den blir hård blir det 17-18 cm

• Anonym
    viseversa skrev 2012-08-17 14:04:33 följande:
    Ja mao en HELT VANLIG penis! 
    du har ju råkat se just denna typ av penis. många penisar är från början över 10 cm i slakt, men växer inte närmvärt under stånd mer än att den reser sej.
  • Anonym
    snäckansand skrev 2012-08-17 13:18:36 följande:
    36 cm????!!!!
    48, eftersom det var tillväxten som var 300 %
  • Anonym
    Ovidius skrev 2012-08-17 13:36:01 följande:

alltså när den var 7-8 cm i 20-årsåldern
    Fortfarande, har du en kuk som är över 30 cm vid stånd?
  • Anonym
    Anonym (förvånad) skrev 2012-08-17 18:49:19 följande:
    Jag blir lite förvånad när jag läser detta. Inte gällande centimetrar hit och dit. Men just det faktum att hon inte verkar haft en aning om hur den såg ut i slakt tillstånd.
    Jag och min man går omkring nakna för varandra när vi duschat och så. Vi skäms inte förvarandra, utan ser det som naturligt. 
    Fast ni kanske inte bor ihop, utan bara sover över hos varandra ibland.
    Ja vi har bara träffats ett halvår och är unga, bor fortfarande hemma båda två så jag har bara sett den hård även om vi ofta sover nakna men då sover vi ju, ända gången jag sett den slak är direkt efter sex och då är den ju fortfarande ganska stor blev dom jag nämnts förvånad hade räknat med att den skulle vara dubbelt iaf, vet ju att dom växer men de här är så extrem skillnad ( tycker jag )      
  • Anonym

Hmm. Jag trodde detta var det vanligaste (att den växer reeejät alltså).

• Anonym
    honkie skrev 2012-08-17 14:13:47 följande:

Mja. Jag tror det är något som många bara fått för sig. Att växa det dubbla är extremt ovanligt. När ni ser de "små snopparna" så uppskattar ni att de är ca 4-6 cm men har någon egentligen mätt?

I alla fall tillräckligt vanligt med fördubbling för att det skall finnas en "inoficiell term för det". Jag har själv sådan.
  • Anonym
    Anonym (Frida) skrev 2012-08-21 12:24:48 följande:
    Låter ju skittrist.
    att ha kläder på sig ? jag skulle inte känna mig bekväm att gå runt naken hos honom pga att han bor hos sina föräldrar.. vi är båda 18 och bor hemma som jag nämnde förut men vi spendera en del tid nakna så klart,men mest när vi ska sova eller har sex och då är han ju inte slak! 
  • Anonym
    honkie skrev 2012-08-21 08:26:16 följande:

Men har du mätt den i båda lägen? Förresten så varierar en slak penis rejält, alltså för en och samma person.

Nu är detta ingen viktig fråga. Kärleken o känslor är viktigare . jag brukar inte mäta med linjal. Visst varierar en slak också  men för min del är det ofta mer än en fördubbling,kanske närmare en tredubbling än en fördubbling . Så mycket är jag säker på. Men egentligen är det slöseri med tid att diskutera detta. Kärlek är viktigare för mig än penisstorlek och bröststorlek osv.
  • Anonym

There's showers and there's growers.

• Anonym

Det har min sambo med.. Den är inte jätte liten men mindre än medel som slak.. Men så växer den sig riktigt stor när den är hård tycker om den i båda tillstånd :-P

• Anonym
    Anonym (Grower?) skrev 2012-08-26 21:22:49 följande:
    Som yngre, ville man ju inte direkt skylta i badhuset. Men med åren lärde man sig att man hade en rätt okej storlek.

Jag är nöjd, och småskrattar lite om någon skulle kasta en blick på den i slakt tillstånd. Jag vet vad den kan. 

spelar ju ingen roll hur den är som slak.. Min sambos är också ganska liten skak o växer ordentligt.

Jag älskar den verkligen. Tycker att den är mysig som skak o jätte härlig som hård :-P storleken har nog inte så stor betydelse så länge den inte är överdrivet liten. Och man inte så mycket som tjej kanske man kan fundera på att göra knipövningar.. Det hjälper garanterat för båda
Svar på tråden liten slak, men så har han en jättestor kuk när han är hård