• Evbol

Fasta inför narkos på liten bebis?

Hej jag har en liten tjej på 4 månader som ska sövas för unde sökning av sitt ena öga. Hon ska fasta från 24.00 - 07.30 och som de är nu så äter hon var 3 timme ungefär och är väldigt mammig dessutom så ska jag föreställa mig de värsta och stå ut med skrik och grin hela natten eller finns det något som hjälper så hon slipper vara ledsen?

• Evbol

Ja jag hel ammar. Jag hoppas verkligen att jag kan få amma henne åtminstone 4-5 timmar innan för då går de att få henne intresserad av andra saker men efter 4 1/2 timme så är de nätt och jämt något annat som funkar :/

Min sambo har panik ångest och de känns som att jag kommer få hela ansvaret pga att han inte mår nå bra vilket jag oroar mig mest för. Ta all ledsamhet själv :(

• Evbol

Jo jag tror att jag bygger upp de värsta för att förbereda mig även om allt går jättebra. En pessimist är den sanna optimisten. Tusen tack nu är de bara att vänta 2 veckor sen ska vi ner till uppsala. vad stark du var/är som kunde koppla bort din panikångest!

• Evbol

Hej, tänkte bara uppdatera och säga att allt gått jättebra! Jag var orolig helt i onödan ang narkosen! De hade infört något nytt så barn under 6 månader "behöver" inte ha med sig föräldern in på söVningen.

men allt gick bra! Akademiska är helt fantastiska +ronald mcdonald där vi bodde var helt underbart! Kram

Svar på tråden Fasta inför narkos på liten bebis?