• Carolinak

Fasta inför narkos på liten bebis?

Min son var nedsövd sista gången för en månad sedan vid en hjärtoperation och var då 5 månader och han fick vara fastande i sju timmar och det vara kaos sista timmarna men det var bara att gå i vagnen och vagga runt om era barn tar napp så är det de bästa... När ni väl är på sjukhuset säg till om dropp direkt..

• Carolinak

Jag har själv haft grov panikångest för ett par år sedan och en del ångest kom tillbaka när jag var gravid och sedan när han kom försvann. . Vi viste redan när jag var gravid att med stor sannolikhet att våran son skulle opereras för ett hjärt fel när han var mellan 4-6 månader.. Ingen ångest trotts att det varit kaos med massa olika saker kring sonen.. när det var dag för operationen kunde jag tydligen inte hålla distans så då fick jag ångest två dagar ( förberedelsedagarna) men när det var dags för operation och de tuffa 19 dagar extra som vi var där återkom den inte. Så tips han skall ha full fokus på äta sova andas och era barn annat finns det ingen tid för!! Jag önskar er lycka till!! Barn är riktigt duktiga!!

Svar på tråden Fasta inför narkos på liten bebis?