• Anonym (bdsm)

en fråga till er insatta i bdsm?

Jag har nästan ingen koll alls på den här sortens sex, men så har jag träffat en kille och han har inte sagt något om att vara intresserad av det, men det känns som att hans beteende lutar åt det hållet.

Det är så att i det dagliga livet är han ganska dominant. Han vill se till att jag äter nyttigt och ordentligt, tränar och tar hand om mig etc. Han ser till att jag kommer i tid till jobbet på morgnarna etc och tar ansvar för allt. Ändå är han inte överkontrollerande och har inget emot att jag umgås själv med vänner ibland och så. Men detta har gjort att jag börjat släppa ansvaret och det känns så skönt och tryggt.

Däremot sexuellt så är han helt tvärtom och väldigt undergiven vilket jag också gillar. Han tar sällan initiativ och älskar att bara ligga och ta emot, när jag är överst, när jag smeker på honom medan han ligger stilla eller kommenderar honom att göra olika saker eller håller fast honom.

Så det som att han har båda roller fast i olika situationer. Är detta vanligt? Jag har blivit mer och mer nyfiken på bdsm och funderar på om det finns något bra sätt att kanske få in mer av det i förhållandet/sexet men är osäker på hur jag ska göra då jag vill ha den undergivna rollen i vardagslivet och den dominanta i sängen. Jag vill helst inte prata med honom om det redan nu utan vill smyga in lite mer först för att kolla hur långt han vill gå innan vi pratar om det, så det känns mer naturligt. Och så vill jag veta hur vanligt det är att det är sån här skillnad.

• Svar på tråden en fråga till er insatta i bdsm?
  • Skit i det du

Regel nummer ett inom BDSM. Den andre skall vara med på det från början och ha gett dig vad dennes stopp är.

Säkerhet framför allt.

Stoppord och rak kommunikation.

Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Anonym

Vääääldigt vanligt att män med makt i livet, vill vara undergivna sexuellt! Tex politiker, chefer eller på annat vis som har mkt makt och ansvar (i ditt fall, dig) tänder ofta på att få vara undergivna i det privata. Så länge innan far illa kör på! Tycker du ska prova dig fram, testa de du vill och kolla reaktionen, men små steg. Du kan ju också berätta vad du tycker är upphetsande och se hur han tar det. Och som tidigare svarare sa, kommunicera!

• Dawwe1974

Som tidigare talare sa..... Testa dig fram och läs på mer om BDSM och prata om det.

• Anonym

Hej,

Gå med i fetishforum.se , där finns en massa att läsa samt lite bilder :)
    Inte många medlemmar ännu... 

mvh

Sand 

• Trust me

Fortsätt med det du gör och utveckla i små steg efter hur det fungerar när du kommer på saker. Lyssna på vad han kan ge för små antydningar och hur han reagerar när han ser dig göra något. Lek med ett rep, klatcha lite med stekspaden i handflatan mm

Det är ert sexliv så ta inte efter andra för mycket. 

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
Svar på tråden en fråga till er insatta i bdsm?