-
-
Svar på tråden bigbrother ansökan
-
Skriv att du är en kåt, blond halvalkis och att du jättegärna onanerar i bikten! Skriv att du även jobbar som strippa/modell/bartender och ja... det är väll sånt folk som kommer med i bb?
-
Hmm, det verkar ju inte som det blir någon ny säsong. Så spelar det någon roll?
Annars spelar det inte så stor roll heller, då de flesta deltagarna direktcastas och tas från castingföretag och tas inte ut bland de som skickar in ansökan. -
Har dom har börjat söka deltagare redan?:)
-
Hur vet du att det inte blir nån ny säsong? bara för någon dag sen svarade bb på deras fb att de inte vet ännu, att de skriver så fort de vet.Lacey skrev 2012-08-19 00:58:42 följande:Hmm, det verkar ju inte som det blir någon ny säsong. Så spelar det någon roll?
Annars spelar det inte så stor roll heller, då de flesta deltagarna direktcastas och tas från castingföretag och tas inte ut bland de som skickar in ansökan. -
fördomar mot big brother är ju väldigt vanligt med tanke på år -06 och neråt, och hanna widerstedt såklart.. jepjep det förstår jag, men det behöver inte alltid vara så.StarStruck skrev 2012-08-19 00:55:18 följande:Skriv att du är en kåt, blond halvalkis och att du jättegärna onanerar i bikten! Skriv att du även jobbar som strippa/modell/bartender och ja... det är väll sånt folk som kommer med i bb?
-
Ingen kanal har köpt in det ännu.
De som skriver på Facebook är det produktionsbolag som för närvarande har rättigheterna till programmet. Det är ett annat produktionsbolag än det som producerade BB för kanal5 och jag tror inte kanal5 kommer att köpa in det från detta produktionsbolag.
TV4 har i stort sett redan tackat nej.
Klart att BB-Facebook sidan försöker vara positiva och sälja programiden, men tror det kan bli svårt. -
mer än hälften söker ju inte till programmet utan blir tillfrågade.. eller vänners vänner till någon innom produktionen får frågan om att komma till provfilming/uttagning.
-
Ja, jag undrar detsamma... Jag är då långt från tutt-idealet man kan komma, och jag kommer definitift inte knulla i tv. DÄRFÖR tror jag att jag kan ha en chans, för jag inbillar mig att folk kan gilla mig som den jag är med alla mina skavanker... Men, det verkar ju inte finnas någon Big Brother 2013...
-
Sorry för alla stavfel...:P
-
Du kan ju skriva att du är strikt kristen och oskuld och vill testa big brother för att se om det finns en alternativ livsstil för dig.