Inlägg från: Mamma till 3 M |Visa alla inlägg
  • Mamma till 3 M

Gå ner 30 kg eller mer?

jag hänger gärna på här.. har ca 30 kg att gå ner!

startvikten den 8/8 var 98,4 kilo.. de högsta jag vägt nånsin som icke gravid.
    Vikten idag är 95,4 kg..

Ska ha en paus på våran all inclusive resa som bär av den 4/9 men kör på innan och efter den! :)

Jag äter nyttigare o skippar godis/läst/snabbmat.. änsålänge har motionen fått vänta då jag är mitt uppe i inskolning med barnen men efter fredag kommer jag få ledig tid att rymma iväg till gymmet! :) 

• Mamma till 3 M
    hjärtemamma skrev 2012-08-20 10:57:24 följande:
    igår startade jag en blogg för att få ner mina tankar angående min träning, men också för att motivera och trigga igång mig själv lite. Än så länge har jag inte hunnit skriva så mycket, men är ni nyfikna så gå in på: hjartemamma.wordpree.com  
    bloggen hittades inte :(
  • Mamma till 3 M
    hjärtemamma skrev 2012-08-20 10:57:24 följande:
    igår startade jag en blogg för att få ner mina tankar angående min träning, men också för att motivera och trigga igång mig själv lite. Än så länge har jag inte hunnit skriva så mycket, men är ni nyfikna så gå in på: hjartemamma.wordpree.com  
    wordpress? hittade nog rätt när jag ändrade till de :P
  • Mamma till 3 M

idag börjar allvaret.. har tiden att ge mig ut på en långis medans barnen är på dagis.. igår blev de en hamburgare bara för att jag råkade vara på stan o shoppa.. endast dålig vana.. skärpning!

• Mamma till 3 M
    hjärtemamma skrev 2012-08-22 11:12:01 följande:

fast det ses väl som positivt när man får dåligt samvete av att äta den?
    ja de gör de säkert.. men de tråkiga är ju att man går till hamburgeställen utan att ens reflektera över de för att det är alltid där man äter när man är på stan.. bryta gamla vanor!!:P
  • Mamma till 3 M

jag har gått upp 300 gram sedan sista vägningen.. kanske var de hamburgaren? annars vore de trist då jag skött maten förut de snedsteget.. men men, vi får se nästa gång jag väger mig :)

• Mamma till 3 M
    hjärtemamma skrev 2012-08-23 09:22:09 följande:

Hur ofta väger du dig?
    nu var de 4 dagar sedan.. annars brukar de vara 1 gång i veckan :)
  • Mamma till 3 M

im back.. förlåt för stor frånvaro.. men var i mallorca 4:e-11:e och hade då all inclusive vilket resulterade i att man åt o drack onyttigt ständigt i 7 dagar i sträck.. vågen visade 3.5(!!!!!!) kg + när vi kom hem så bara några gram till startvikt igen.. men gått ner lite och har 1,5 kg kvar tills jag når samma vikt som innan jag åkte.. nu blir de stenhårt igen!!!  heja på er alla duktiga som fortsätter gå neråt!

• Mamma till 3 M

Hejhopp.. kul att jag hittade denna tråd. Har inte varit inne o skrivit sedan den 17:e september då jag precis kommit hem från mallorca och vägde 97-98 kg nånting..  idag väger jag 85 så det har gått neråt sakta de senaste halvåret.. men jag fortsätter kämpa =)

Svar på tråden Gå ner 30 kg eller mer?