Gå ner 30 kg eller mer?
Halloj. Åh den här tråden passar nog mig utmärkt om jag får vara med!
För er som orkar läsa så skriver jag lite om mig själv!
Från det att jag var liten tills jag blev17 så har jag ALLTID varit pinnsmal, folk frågade, äter du ordentligt, mår du verkligen bra... JAA det gjorde jag, spelade handboll på hög nivå men efter en skada och tappat intresse så slutade jag med handbollen, det var där vändningen med vikten kom.. Jag gick fort upp i vikt och det tog lixom aldrig stopp, jag är 183 cm lång och från det att jag var 17 tills nu när jag är 24 så har jag gått från 64 kg till 109 åh fyfan jag skäms över att skriva det!
Jag fick en son i november förra året och jag känner att orken inte är på topp, jag har börjat må roligt dåligt över det här med vikten, om jag köpt pizza eller godis så står jag och undrar vad alla tänker om mig, typ kolla den där tjockisen som köper godis det behöver hon ju verkligen inte osv osv!
Jag har satt ett mål på 80 kg, delmål är 99 kg, 89 och sen 80! Man blir mycket mer peppad av att "omringa" sig med människor som har samma problem! Idag blev jag medlem på viktväktarnas online sida (får även gå på möten) och tog mig i kragen för att leta upp en tråd!
Hoppas vi kan stötta och peppa varandra Och att man kan/vill vara så ärlig att man berättar om det har varit en skit dag eller om man fuskat! Ha det bra, NU KÖR VI! :D