Inlägg från: Caaarroo |Visa alla inlägg
  • Caaarroo

Gå ner 30 kg eller mer?

Halloj. Åh den här tråden passar nog mig utmärkt om jag får vara med!

För er som orkar läsa så skriver jag lite om mig själv!
    Från det att jag var liten tills jag blev17 så har jag ALLTID varit pinnsmal, folk frågade, äter du ordentligt, mår du verkligen bra... JAA det gjorde jag, spelade handboll på hög nivå men efter en skada och tappat intresse så slutade jag med handbollen, det var där vändningen med vikten kom.. Jag gick fort upp i vikt och det tog lixom aldrig stopp, jag är 183 cm lång och från det att jag var 17 tills nu när jag är 24 så har jag gått från 64 kg till 109 åh fyfan jag skäms över att skriva det!

Jag fick en son i november förra året och jag känner att orken inte är på topp, jag har börjat må roligt dåligt över det här med vikten, om jag köpt pizza eller godis så står jag och undrar vad alla tänker om mig, typ kolla den där tjockisen som köper godis det behöver hon ju verkligen inte osv osv!

Jag har satt ett mål på 80 kg, delmål är 99 kg, 89 och sen 80! Man blir mycket mer peppad av att "omringa" sig med människor som har samma problem! Idag blev jag medlem på viktväktarnas online sida (får även gå på möten) och tog mig i kragen för att leta upp en tråd!

Hoppas vi kan stötta och peppa varandra Och att man kan/vill vara så ärlig att man berättar om det har varit en skit dag eller om man fuskat! Ha det bra, NU KÖR VI! :D

• Caaarroo

Tack! :) första dagarna har funkat bra, jg har lite svårt att främst få ihop så många points men även att räkna dom! Jag ska äta 42 om dagen och som det varit som här dagarna så kommer jag bara upp i 30! Hur går det för er andra?

• Caaarroo

Vad duktig du är! Det är skitjobbigt när man kämpar och kämpar men det står"still" det släpper snart igen! Kämpa på och grattis i efterskott! :)

• Caaarroo

Heej. Jag vågade inte väga mig idag, :P är så rädd för att bli besviken så nu har jag bestämt mig för vägning varannan vecka. Jag har skött mig utmärkt om man kan säga så! :D

• Caaarroo

Jag tappade också motivationen där i förra vevan. Men nu efter magsjuka och influensa så är jag på banan igen. Vi har startat en "biggest looser förening" här där jag bor så alla som är med lägger 300 kronor var och "vinnaren" får rubbet sen. Vi ska köra tre månader nu sen fortsätter gruppen, dom som vill. Jag har gått ner 3,6 kg på två veckor. Känner mig asnöjd och peppad! Lycka till ni andra!

• Caaarroo

Ja det är skitkul! Vi har en admin eller vad man ska säga som man skickar bild på vågen till varannan vecka! Sen när det är slutvägning inför vinsten så tar alla med sig den våg dom vägt sig på och väger sig inför alla! :D

• Caaarroo

Tack snälla! :D alltså som du såg i bloggen så drack jag enbart shakes en vecka och förra veckan och den här veckan blandar jag shakes och mat, men jag går fortfarande ner även om det inte går lika fort som första veckan! Sen gäller det ju att man kommer igång med träning! Jag har inte tränat någonting nästan! Bara gått några promenader! Jag körde ju stenhårt där innan julen sen tog jag en paus över julen! Gick upp två kilo, sen behövde jag en rivstart! Och det har funkat bra! :)

Svar på tråden Gå ner 30 kg eller mer?