Inlägg från: seppo |Visa alla inlägg
  • seppo

Är du trött på invandrare som ska pruta på annonser?

Mella01 skrev 2012-08-19 18:07:29 följande:
    Satte ut en annons på blocket om önskan att hyra en lägenhet på Östermalm under 6 månader. Fick mail svar från Jafat eller vad han hette att han hade en tvåa i BOTKYRKA som han ville hyra till mig för 10.000 i månaden. Han skulle åka och studera i Frankrike och ville hyra ut för minst ett år och han ville även ha 100.000kr i förskott. Svarade självklart inte och några dar senare mailade han igen och skrev att han kunde ge oss 50% rabatt och behövde "bara" 50.000kr i förskott. I slutet på mailet stod det nåt i stil med "ring mig så att vi kan komma överens" Hehe, roligt hade vi åt detta iaf...
    Ha-ha-ha..., jag dör av skratt!!! känner precis igen mig. Dom är för roliga!
    Östermalm/ botkyrka= ungefär samma plats?? nja...

Vi sålde babyresesäng  och babybjörn bärsele till en prutande invandrare som tydligen var bästa kompis med mig. Han undrade om vi hade något mer att sälja och vi visade några tavlor som stod i förrådet. Dessa tyckte han var fantastiska och lovade att hans kompis skulle ringa oss och köpa dem. Han lovade och bedyrade detta... Vi hörde inget. konstigt va? inte direkt förvånade...
Svar på tråden Är du trött på invandrare som ska pruta på annonser?