Inlägg från: Mammas3Små |Visa alla inlägg
  • Mammas3Små

VLCD - Very Low Calorie Diet - Häng på!

Här vill jag gärna vara med

Har drygt 12 kg att gå ner men gärna nåt extra ifall jag går upp nåt kilo när dieten är över!

Startade igår på 67 kg...Kommer köra shakes och nån enstaka bar i början kanske....Ev nån äggvita el nåt annat kalorifattigt bara för att äta tillsammans med barnen till middag vissa dar.   

• Mammas3Små

Idag är tredje dan och det har gått riktigt bra...men jag föll dit idag och åt 3 köttbullar men jag är nöjd ändå eftersom jag promenerat ca 1 timme!

Kämpar med att inte väga mig varje morgon så nu hoppas jag verkligen att det är positiva nyheter när jag väger mig på fredag

Börjar dock redan oroa mig för helgen...hur jag kommer orka stå emot alla frestelser när barnen äter fredagsmys o lördagsgodis Har ni några bra tips?Hur gör ni?   

• Mammas3Små

Tack för tipsen om fredagsmys och annat...Lät som en bra ide att dela upp en bar i massa småbitar...då har man ju sin lilla skål med godis Finns ju så många goda smaker att välja på!

Orkade inte låta bli vågen idag....Men det var ialla fall positivt!Har gått ner 2 kg sen i måndags...bara det är ju riktigt peppande!!  

Svar på tråden VLCD - Very Low Calorie Diet - Häng på!