• Webbredaktör Annelie

Vilken dokusåpa vill du vara med i?

Nu börja hösten på riktigt. Skolorna drar igång och semestern är slut.
    Även tv-tablåerna börjar fyllas med nya spännande program. Flera "gamla" dokusåpor tar i höst plats i rutan tillsammans med några nyheter. Vad sägs om den gamla favoriten Farmen eller första säsongen av svenska Prodject Runway.

Vilken dokusåpa skulle du vilja vara med i om du fick välja?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken dokusåpa vill du vara med i?
  • La Lola

Går alla de där under namnet dokusåpa?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anton Chigurh
    Biggest Loser kanske. Dom kvinnliga programledarna/tränarna brukar va så helvetes granna...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lövet2

Farmen verkar vara trivsam och den enda jag överhuvudtaget skulle kunna tänka mig att vara med i.

• Bonanza

Helst av allt the Amazing Race. Herreguuud vad jag vill vara med där. Jag brukar låtsas att jag är det ibland.

Annars Top Model. Största drömmen näst Amazing Race. Jag kan redan smiza och har en bra runway walk!

Mvh,
    Patetisk 

• CeeJay

Projekt runway.. tänk att få kalla sig designer och skapa kläder dagarna i ända

• Pissenisse

Åh jag har så många gånger önskat att jag var med i bigbrother så att man kunde lägga sig i och läxa upp idioterna. Men helst utan kameror... HAHA skulle aldrig ställa upp i nåt som visades på tv.

• KimPossible

Jag hade tänkt skriva att det nog är lika liten chans till att jag skulle vara med i en dokusåpa som att jag skulle hoppa bungyjump, dvs den är så liten att den knappt existerar, men så såg jag ju att Körslaget fanns med. Det är i mina ögon ingen dokusåpa, och jag skulle närmast döda för en plats där om någon från min kommun fick chansen att dra ihop en kör.

Make och barn tycker jag ska söka till Sveriges Mästerkock (vilket jag inte heller vet om jag skulle klassa som en dokusåpa), men jag nöjer mig nog med att fortsätta laga mat här hemma. Mästerkockandet får den faktiske blivande kocken aka äldste sonen stå för. 

• Anova
    Webbredaktör Annelie skrev 2012-08-20 14:58:15 följande:
    Jag skulle nog velat testa Camp Molloy, kommer ni ihåg de programmet?
    Det gick nog bara en säsong.

Ja, jag älskade det programmet.. Lika så 69 grader nord (kanal 5) som också gick en säsong och som var i samma stil. 
    Astronauterna på Tv3 och Mullvaden på Kanal 5 är också såpor jag skulle kunna ställa upp i om jag hade bättre fysik. Hade då dessa program gick gärna ställt upp i alla fyra..

Idag är jag inte lika fit, den "dokusåpa" jag skulle ställa upp i idag är nog Work of art som gått under sommaren på SVT2.    
Svar på tråden Vilken dokusåpa vill du vara med i?