Han svarar inte
Tog slut mellan mig och mitt ex för ett år sedan... Vi var tillsammans i två år, innan han hux flux träffade en annan kvinna. Jag bara flyttade när jag fick reda på det, blev helt knäckt... Jag sa inte ens hejdå. Har bara mailat med varandra ett par gånger efter detta, om praktiska saker.
Nu har jag ett antal frågor som gnager, och jag älskar och saknar honom fruktansvärt. Jag vill veta vad som hände, varför han valde bort mig, om det de har är seriöst. Jag vill veta om han tänker på mig. Och jag vill att han ska veta att jag tänker på honom...
Så jag skrev ett mail med lite frågor i, för en månad sedan. Jag ville ha en förklaring på vad som hände, skrev att jag inte riktigt kunde gå vidare för att jag ältade och behövde svar på dessa frågor. Det var ett väldigt snällt mail och jag skrev också att han fick svara när och om han hade tid någon gång.
Dock så kommer han nog aldrig svara, för det var över en månad sedan jag skrev mailet och inget svar har jag fått....
Var jag verkligen så hemsk att jag inte ens förtjänar ett svar via mail, eller varför svarar han inte tror ni?