• Äldre 20 Aug 19:52
    7790 visningar
    81 svar
    81
    7790

    Gravida i Ronneby/Blekinge bebis i Mars/April/Maj 2013

    Hej, ny gravid :) med BF 26 April 2013
    Har 3 barn sedan innan en 05, 07 och en 11 :) och bor i Ronneby.
    Tänkte kolla om det finns flera med BF i Mars, April och Maj i Ronneby området eller hela blekingen med till och med?

    :)

  • Svar på tråden Gravida i Ronneby/Blekinge bebis i Mars/April/Maj 2013
  • Äldre 21 Aug 19:47
    #1

    Finns det några? :)

  • Äldre 28 Aug 10:31
    #2

    Hej!!
    Ja här finns en som har BF runt den 7/3 är alltså i v. 12+4 idag! Har en tjej på 2,5 år, så det kommer bli nästan exakt 3 år mallan grynen!
    Har med försökt starta en tråd för oss här nera, men det verkar inte vara så många som väntar i vår haha
    Bor i Karlskrona i jämjö!

  • Ronjis­Mamma
    Äldre 25 Oct 21:54
    #3

    Hej! Här är en Ronneby bo till som ska ha barn :)! Är beräknad i Maj gick just in i v11. Har en dotter som fyllde 2 år i dag. Hoppas vi blir många i tråden go go vår mammor :)

  • Äldre 26 Oct 09:00
    #4

    Hej Rinjismamma! Kul att det dyker upp nån lite då och då! Grattis till graviditeten! Själv ska jag ha runt den 15/3 så jag går in i v 21 idag! Tiden har gått så sakta hit, men nu vet jag att det kommer rulla på fint! Längtar!!

  • Äldre 26 Oct 10:34
    #5

    Missat helt att någon skrivit, hehe, själv har jag nu kommit in i vecka 15 14+1 :) bf 24/4 men lär ändras under rutinulet.
    Hur mår ni då?

  • Äldre 27 Oct 15:10
    #6
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-10-26 10:34:09 följande:
    Missat helt att någon skrivit, hehe, själv har jag nu kommit in i vecka 15 14+1 :) bf 24/4 men lär ändras under rutinulet.
    Hur mår ni då?
    Jag mår bra förutom att jag har ont i ryggen! Har så ont ibland att jag är sängliggande i några dagar, vilket gör livet lite svårt för mig när jag är ensam med lill tjejen när pappa är ute på sjön. Men det är tur man har fina vänner och familj runt sig! Har börjat känna den lilles sparkar nu med
  • Äldre 31 Oct 20:26
    #7

    Dahlen: mår bra förutom huvudvärken, Sammadragningar och yrsel. Sammandrabingar kom lika tidigt som förra graviditeten men hoppas då inte denna blir lika dahn. Men säng läge i vecka 26 dock gick de bra och lillan föddes 39+1 men va liiiiten :( hon har även något med bukspottkörtel så hon har än svårt att gå upp och även en hörselnedsättning. Dock är se inte samma pappa nu. Så kanske inte alls blir problem.

  • Äldre 7 Nov 11:55
    #8

    Inte så många som skriver men ja hoppar in här ändå :)
    Väntar mitt tredje barn med bf 2 mars, bor i Bräkne-hoby :) 

  • Äldre 7 Nov 14:43
    #9
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-10-31 20:26:02 följande:
    Dahlen: mår bra förutom huvudvärken, Sammadragningar och yrsel. Sammandrabingar kom lika tidigt som förra graviditeten men hoppas då inte denna blir lika dahn. Men säng läge i vecka 26 dock gick de bra och lillan föddes 39+1 men va liiiiten :( hon har även något med bukspottkörtel så hon har än svårt att gå upp och även en hörselnedsättning. Dock är se inte samma pappa nu. Så kanske inte alls blir problem.
    Usch låter jobbigt att behöva vara sängliggande redan från v 26!! Pust! Hoppas du slipper det denna gången! Vet du vad du väntar..pojk/flicka?? Själv vet jag inte säkert, vi tog inte reda på det, men jag pendlar flicka, pojk, flicka, pojk hela tiden haha! Kan inte bestämma mig!
  • Äldre 7 Nov 14:44
    #10
    sariiis89 skrev 2012-11-07 11:55:46 följande:
    Inte så många som skriver men ja hoppar in här ändå :)
    Väntar mitt tredje barn med bf 2 mars, bor i Bräkne-hoby :) 
    Hej!
    Välkommen! Vi får se till att kicka igång tråden lite! Grattis till 3:an! Hur gamla är dina andra 2?

Svar på tråden Gravida i Ronneby/Blekinge bebis i Mars/April/Maj 2013