MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-11-07 14:47:23 följande:
Hoppas inte på säng läge igen.. Dock redan mycket samman dragningar. Vet inte vad de e :/ rul den 19 och hoppas de kan se de då :)
Då väntar vi spänt på den 19:e nu då!

Ska ni ta reda på det?
sariiis89 skrev 2012-11-07 14:50:15 följande:
Tackar :) De tycker ja :)
En pojk på 6 år o en flicka på 3,5 så de e full rulle här hemma redan nu :)
Va din andra du väntar nu?
Ja precis, jag väntar min 2:a. Lilly blir 3 nästan samtidigt som den lilla beräknas komma! Så det är full rulle här med haha! Min man är sjöman med och är ute en månad i stöten, sen hemma en månad osv, så man drar ett stort lass själv! Men det är "oftast" bara kuligt!
Jag fick sluta arbeta redan i v 15 denna gången pga hot och våld på min arbetsplats. Arbetar som boendehandledare på ett autismboende (ungefär som sjöarp om nu har hört talas om det utanför ronneby) Det är ett sånt ställe där dem placerar alla dem som dem inte vet hur dem ska hantera, så det har varit lite stökigt just nu med lite depressioner osv. Men jag har varit hemma i 2 månader nu och tycker konstigt nog att tiden går rätt fort trots att mannen är iväg så mycket. Nu kommer det bara att rulla på runt jul tror jag....sen swich så är det väl Mars

barbarmama skrev 2012-11-07 14:56:18 följande:
Hej!
Åh vad roligt med en tråd från Blekinge!! Jag bor också i Ronneby, är 23år och jag har en son född 2010.
Nu får jag säkert inte vara med här, då jag är inte gravid än.. (ÄL+2, BIM 19/11) men vi försöker verkligen och är inne på vårt 13:e försök nu. Men jag hoppas verkligen på att bli gravid snarast. Hade varit underbart att få vara med er här.
Detta är första gången under mina 5 år här på FL som jag ser en tråd med folk som bor omkring min stad.
Riktigt roligt att se! Och vad glad jag blir av att det ändå finns en del omkring Ronneby som hänger här på FL!
Klart att du får vara hem! Vi ska stötta dig fram till + et!! Hoppas bara du orkar med vårt gravidsnack emellanåt