• Önskan

Forevers aloe vera, funkar det?

Hej,
    ni som har testat drycken och de andra produkterna, funkar det för er? Blev intresserad så jag köpte dryck och gele. Värt att prova om man blir piggare.

Någon som inte känt nåt och som returnerat tomma burkar och fått tillbaka pengarna?

• Svar på tråden Forevers aloe vera, funkar det?
  • Kiwano

Jag kan starkt rekomendera Forevers ALLA produkter!
    Jag är själv oberoende återförsäljare och fullkomligt ÄLSKAR hela sortimentet.
    Drycken är kanon, så är det bara!
    Men kom ihåg att dricka i minst 90 dagar innan du bestämmer dig för att fortsätta dricka eller inte. Tänk så här:
    Första dunken= Utrensande
    Andra dunken= Stabiliserande
    Tredje dunken= Börjar tillföra kroppen alla ämnen och börjar verka positivt.

Vissa känner dock skillnad ganska fort, jag var en av dom och även min sambo.
    Jag blev mycket piggare och fick bättre hy.
    Sambon blev bättre i magen och fick även han bättre hy.
    Min mamma har tidigare haft psoriasis, men är nu bra med hjälp av Aloe Vera Gel, Propolis Creme och Aloe Vera Gelly.

Jag kan även rekomendera tvålen till bebisbad och Propolis cremen till torrfläckar och röda stjärtar. Du kan även blanda Propolis cremen med Aloe Vera Gelly för ännu bättre effekt. Propolis=mjukgörande, Gelly=Återfuktande
    Smörj dock inte ren Gelly om det är mycket röda blöjekem, den kan nämligen svida lite.
    Jag använder BARA dessa produkter nuförtiden, och tänker inte byta för allt i världen.

Jag har bara hört om ett fall där en person lämnat tillbaka dunkar men där vet jag även att det fanns brist på pengar. Vet ej om det kan ha inverkan. Det är ju lätta pengar att få tillbaka om man inte har några. OBS! Jag påstår inte att det är så, bara att så KAN vara fallet.
    Hoppas att du är nöjd med svaret. Annars får du givetvis fråga mer.

Mvh Kiwano

• Willow 82

Hej!
    Min syster är helt frälst i dom produkterna och hon har faktiskt blivit piggare av drycken. Hon har också blivit återförsäljare nu och försöker packa på mig grejer hela tiden
    Jag själv har tyvärr inte råd. Fick en Dryck förpackning av henne dock...tyckte att den var hemsk äcklig så jag har inte fortsatt men den ska tydligen inte smaka så illa när man druckit den ett tag. Däremot ÄLSKAR jag deras läppsyl..hur bra som helst.

• JessicaåIda

Hjälpte min sambos kusin med ett gräsligt Oerationssår som aldrig läkte trots alla antibiotika kurer. Började använda Jellyn och vips... läkningen började. Vi använder jellyn till mycket men även propolisen & healtlotionen.

• Arcane

Vet att det finns vissa som inte tål produkterna!! åtminstone inte Gelen...

• Kiwano

Jag vet att det finns några enstaka som inte tål aloe vera men dom är sällsynta.
    Vet ni att det går lika bra att använda alla produkter även till djur ?!
    Helt suveränt !
    Vet flera stall och även ridskolor som bara använder dessa produkter nu mer.
    Bland annat för att läka sår.
    När djur får ett sår så växer det ju ut hår på ärret som i de flesta fall inte är i samma färg som innan. Mörk färg innan så växer det ut ljusa hår på ärret osv och det är ju inte så skoj!
    Men om man använder aloe vera för att läka såret så växer det ut hår i samma färg som innan. SUveränt om man har utställnings djur tex.
    Aloe Vera Är inte speciellt god men som min sambo resonerar: Det som är gott är sällan nyttigt. Som tårta tex. Så han tycker det "känns" nyttigare om det smakar illa *ler*

Mvh Kiwano

• Önskan

HEj igen, tack för era svar. Har druckit det ett tag nu och känner just ingen skillnad förutom hemska gaser i magen. Men jag känner oxå att det är lite för dyrt att fortsätta med så jag lägger ner. Försöker äta en varierad kost istället. Har en bok som heter funcional food, matens helande kraft som jag ska ta fram igen.

Willow 82
    Jag tålde inte läppbalsamet, blev röd och narig på läpparna av det!

• Mammatillfem

Jag dricker Foreving Living Products Aloe Vera sedan mera än två år,och jag älskar den,den har jag främst för mina tarm o magkrångel,men även för arr må bättre i det hela. Många här säger att det är inte bra att dricka A.V. om man är gravid,stämmer det?
    Vad säger återförsäljaren? Har försökt bli gravid i flera år men inte blivit,ätot detta hela tiden,för tarmarna...Hur är det?Åt det under hela amningen med.
    Det innehåller ju så mkt NYTTIGT,så det borde vara BRA även då,varför ev inte bra då?

• Kiwano

Man brukar säga att man inte ska BÖRJA när man är gravid eller ammar.
    Det säger man för att det blir en ganska stor omställning för kroppen.
    Först rensa kroppen på slaggprodukter mm, sen kommer balansen i kroppen. Men just reningen av kroppen i början är ju en förändring för kroppen och det är det som man kan täka sig att det kan stöka till i tex amning.
    Man ska ju inte börja med NÅGOT nytt när man är gravid eller ammar som tex. Fasta, banta eller lägga om kost helt o hållet.
    Men det är inte sagt att det är farligt, vi säger till gravida och ammande att det är upp till var och en. Vi informerar vad den inehåller och hur den fungerar. Sen får man använda sitt eget omdömme och känsla för att känna om man vill börja då eller inte.
    Vi säger det för att OM vi skulle rekomendera det och det sen skulle bli något problem med ammning eller bebis, så är det väldigt lätt att skylla på Aloe Veran trots att den med största säkerhet inte alls hade med det att göra. Därför rekomenderar vi att man ska vänta tills efter födsel och/eller att amningen upphört eller att man efter eget bevåg börjar med lite för att känna av hur det går.
    Jag ammar helt och dricker aloe vera och jag har endast kännt fördelar. Jag började att dricka när lillan var 5 månader, ville inte börja för tidigt om det mot förmodan skulle stöka till det med amningen.
    Jag är piggare nu sen jag började dricka och det är en helt naturlig utveckling anser jag. Barnen tar ju en hel del av oss när vi ammar och då är det ju inte så dumt med lite naturligt tillskott!
    Till Mammatillfem:
    Jag kan helt säkert säga att Aloe Veran inte har NÅGOT att göra med att du inte blivit gravid. Det kan jag bestämmt lova!!

Till Önskan:
    När man börjar med aloe vera så söker den balans. Så man BLIR sämre innan man blir bättre SÅ är det ! Nästan alla naturpreparat SOM FUNGERAR ter sig så.
    Hade du bara fortsatt att använda Lipset i några dagar till så hade du fått en balans i huden på läpparna och det i sin tur hade inneburit att du inte längre behövt smörja speciellt mycket sen.

Dricker man aloe vera och blir gravid så är det inget som säger att man bör sluta då.

Hoppas ni fått svar på era frågor, annars skriv igen !

Mvh Kiwano

• Arcane

Önskan: Det där med bubblighet, gaser...är supervanligt. Bara tecken på att utrensningsprocessen är igång. Men jag håller med om att det är på tok för dyrt!! ...jag vet att det finns kunniga som gör eget aloe vera direkt från plantan (som inte är en kaktus men ser ut som en). Man klyver bladen och aloe vätskan sipprar ur...rekommenerar dock inte att dricka den så, man måste veta vad man håller på med.

• Mammatillfem

Tack för info! Tror inte heller att det är A.V som gör att jag inte blivit gravid,utan annat...åldern,fel på äggstockar,dålig ÄL mm...vet inte.Jag drack Aloe Vera under min (långtidsamning) med minstingen,det är nog bara bra..Tack för din hjälp.

Svar på tråden Forevers aloe vera, funkar det?