Inlägg från: Anonym (morgonsur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (morgonsur)

Jävla lortgris till sambo.. :-(

Tröjor över stolsryggarna, strumpor och jeans och t-shirts på golvet och blöta trasor på badrumsgolvet efter duschen har jag tagit många fighter om. Och har gett upp lite smått.

Men i morse var han och rörde med en stålsked i min nya kastrull - den jäveln...
    "Oj, just ja inte metall" säger han. En minut senare är han och skopar ur gröten ur kastrullen med samma sked. Då skrek jag. Hur D U M får man vara???

• Anonym (morgonsur)
    Prodigal skrev 2012-08-21 09:34:30 följande:
    HAHAHAHA... ursäkta mig men jag fick mig ett gott skratt! Jag är själv man och självuppfostrad till att kunna ta hand om mig, och nu speciellt då jag har hand om två flickor varannan vecka, delad vårdnad. 

Det sorgliga i det hela är att era män verkar ha jättefina partners, som BRYR sig medan mitt ex (senare parner efter biomamman) gjorde slut med mig för att jag har två barn som hon inte vill ha in i sitt liv då jag har fått dem med en annan kvinna... livets ironi.. 
    Hihi... kul att det roade. faktiskt ganska komiskt nu när du säger det.

Fint att det finns män som kan ta hand om sitt hem, borde vara ett stort plus i kanten :). Tråkigt med ditt ex, hoppas du hittar någon bra kvinna som är värd dig snart.
Svar på tråden Jävla lortgris till sambo.. :-(