Inlägg från: Anonym (Ovanligt?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ovanligt?)

Bajsa i duschen?

Är det fel att kissa och bajsa i duschen när man ändå står där och behöver uträtta sina behov? 
    Jag har alltid gjort det och har trott att det är helt normalt ända tills min vännina blir helt chockad och säger att så gör man verkligen inte.
    Det är väl inte värre än att duscha av små blöjbarn? Allt löses ju upp och rinner ner i brunnen så det är ju inte så att det är smutsigt. Dessutom sparar man ju miljön när man inte använder toapapper. 

• Svar på tråden Bajsa i duschen?
  • Anonym (Ovanligt?)
    Vinxen skrev 2012-08-21 10:46:20 följande:
    Eeehm. Alla gör som dom vill. Men bajsa i duschen känns jävligt nasty faktiskt....
    Så farligt är det väl ändå inte?
  • Anonym (Ovanligt?)
    Queenie70 skrev 2012-08-21 10:50:44 följande:
    Å fy fan vad äckligt. Om det löses upp och försvinner ned i avloppet så antar jag att du har bajs liknande komockor dessutom, och du råder jag dig att uppsöka en läkare. Tror verkligen att det tillhör ovanligheterna att psykiskt friska personer bajsar i duschen. Känn dig onormal bruden.
    Det var ju inget snällt omdöme du gav mig Gråter Trodde inte att det var så onormalt som vissa här försöker få det att framstå som.
  • Anonym (Ovanligt?)
    Kattdamen skrev 2012-08-21 10:51:53 följande:
    Du borde söka läkare, att ha diarré hela tiden är inte bra eller normalt.
    Det är inget fel på min mage. Har nästan aldrig diaree.
  • Anonym (Ovanligt?)
    Muppajävel skrev 2012-08-21 11:13:19 följande:
    Hahahaha! Fyfan vilket jävla troll du är TS!

FamiljeLiv-roligare än Flashback 
    Inte alls, på Flashback är alla så elaka, här är folk mycket mer omtänksamma.
  • Anonym (Ovanligt?)
    Vissla skrev 2012-08-21 10:56:35 följande:
    hehehe
    haha?
  • Anonym (Ovanligt?)
    Anonym skrev 2012-08-21 14:53:56 följande:
    Hur får du bajset genom vattenlåset....?
    Ett ickeproblem. Det löses upp av duschstrålarna.
  • Anonym (Ovanligt?)
    Anonym skrev 2012-08-21 14:55:06 följande:
    Så du duschar bara av dina barn när de bajsat, du torkar dem inte eller så?
    Givetvis med handduk efter att de har duschat.
  • Anonym (Ovanligt?)
    Coyote skrev 2012-08-21 14:56:08 följande:
    Haha! Jovisst, klart det är normalt, alla bajsar väl i duschen? Det är ju sjukt jobbigt att gå till toaletten.
    Bra, jag visste väl att jag inte var ensam. Dessutom är det mer miljövänligt när man inte slösar på toalettpapper.
  • Anonym (Ovanligt?)
    Anonym skrev 2012-08-21 14:59:18 följande:
    kissa okej. bajsa gör man på toan. sen om du vill skölja avrumpn u duschen EFTER bajsandet är en annan sak.. men nej tack till nerbajsade duschar....
    Så farligt är det väl ändå inte? Det försvinner ju ner i avloppsbrunnen nästan direkt.
  • Anonym (Ovanligt?)
    Anonym skrev 2012-08-21 15:07:56 följande:
    Eh..jo. Det är farligt. Kan bildas bakterier som kan vara skadliga. Duschen är ej gjord för avföring som innehåller kolibakterier mm.
    Kolibakterier i avloppsbrunnen kan knappast vara farligt. Man äter ju inte inne i badrummet. Isåfall är risken större vid oralsex på anus, sk rimming.
  • Anonym (Ovanligt?)
    Anonym skrev 2012-08-21 15:01:39 följande:
    En ny "trolltråd"!
    Meningslös kommentar, om du tror det, varför svarar du ens då?
  • Anonym (Ovanligt?)
    Anonym skrev 2012-08-21 15:10:44 följande:
    Miljövänligt? Hur många liter varmvatten använder du för att lösa upp dina dusch-bajjor?? En snåltoa spålar snålt, och kallt vatten dessutom.
    Men jag duschar ju samtidigt! Då används ju inte vattnet i onödan.
  • Anonym (Ovanligt?)
    Anonym skrev 2012-08-21 15:13:28 följande:
    Skulle inte vilja duscha hemma hos dig om man säger så. Ifall du missar att lösa upp en bit bajs, och den flyter tillbaka på mina fötter när jag står där och duschar, oskyldig vetande. BÖRK!! Sök hjälp om du tror att detta är normalt för det är det inte, annars säger jag bara : John Baueeer..
    Jag missar inget, jag är noggrann. Finns många vänner och bekanta som har duschat hemma hos mig när de sovit över. Ingen har klagat hittils.
  • Anonym (Ovanligt?)
    Anonym skrev 2012-08-21 15:13:31 följande:

anar en gnutta ironi i detta?!
    Inte det minsta. Varför skulle jag ironisera över miljön? Jag tycker att situationen är allvarlig nog som den är, utan extra avfall. Och JA, jag röstade på miljöpartiet ifall någon undrar.
Svar på tråden Bajsa i duschen?