• Anonym (vill så gärna)

Vill ju så gärna

Både jag och pojkvännen vill ha barn och jag hoppas att de snart kommer ett plus på stickan, vi har haft sex dom senaste månaderna, prickat både ägglossningen och dagarna efter.. men ändå lyckas vi inte ännu, sen senaste gången har jag mått illa och så , och trott att vi lyckades.. men mensen kom :'(

• Svar på tråden Vill ju så gärna
  • Anonym (T)

Jag och min man har oxå försökt en längre tid, i juni var jag med om en sk spontan abort ett par dagar innan mensen skulle komma. Försökte tänka att det tar sig snart o då är det glömt.... jag har faktiskt först idag, ledig och allt, insett vad som hände då.

Har prickat ÄL varenda gång men det tar sig bara inte..... O jag känner att det är "bråttom" efter som jag är nyss fyllda 37 år. Går och funderar på att kontakta Gyn o boka tid för att starta en utredning, men om ett par veckor åker jag och mannen på semester, hoppas på att vi får lite lugn o ro omkring oss då.

Vi har mycket funderingar kring detta, framförallt jag..... Han, 43 år , har ett barn sedan innan och även jag.      

• Anonym (vill så gärna)

Nu när mensen kom så är den inte alls som den brukar, brukar kunna blöda rätt mycket, men har bara gått o små skvättat, kan jag ha blivit gravid iaf tro?  

• Anonym (T)

Jo det kan du ju ha blivit, men mensen kan även ändras med tiden.

Ta ett test vettja Flört 

Svar på tråden Vill ju så gärna