• Anonym

Killar vad faller ni för?

Killar, låt säga att ni nyss har träffat en söt tjej.. ni har inte pratat så mycket och vet knappt någonting om varandra.
    Vad ska hon gör för att ni verkligen ska falla? Är det viktigt att hon pratar mycket? Att hon skrattar när du säger något roligt? Annat? 

• Svar på tråden Killar vad faller ni för?
  • Anonym
    uff skrev 2012-08-21 18:03:31 följande:
    att det finns något innanför pannbenet..
    dom flesta har något innanför pannbenet...
  • PrimitivMan

Förutom intelligens, värme och humor, så en snuskig själ i en fin förpackning

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (Kille 33)

Glada tjejer!

Sen kommer humor, att hon går att prata med och sen måste hon vara snygg.

Ja hon måste vara snygg men jag kanske inte gillar samma som dej..

• Sacro

Humor är otroligt viktigt och att det finns självdistans. En tjej med härligt skratt är väldigt uppskattat och att hon uppskattar den humor sim jag själv har. Tror en prat glad tjej är bättre än en tystlåten, tycker jag i alla fall.

• Anonym
    PrimitivMan skrev 2012-08-21 18:16:40 följande:
    Här har du mig ;)
  • fembarnsfar1967
    Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
  • fullständig närhet
    +1 huvudet på spiken!

Hon får gärna visa en generös personlighet, ett busigt leende och en mun som längtar...

resten sköter jag
  • Anonym (Åhh)
    fullständig närhet skrev 2012-08-21 23:47:55 följande:
    +1 huvudet på spiken!

Hon får gärna visa en generös personlighet, ett busigt leende och en mun som längtar...

resten sköter jag

Och här har du mig:)
  • fullständig närhet
    Anonym (Åhh) skrev 2012-08-22 00:52:52 följande:
    Och här har du mig:)

Komsi komsi ;)
Svar på tråden Killar vad faller ni för?