• Anonym

Killar vad faller ni för?

Killar, låt säga att ni nyss har träffat en söt tjej.. ni har inte pratat så mycket och vet knappt någonting om varandra.
    Vad ska hon gör för att ni verkligen ska falla? Är det viktigt att hon pratar mycket? Att hon skrattar när du säger något roligt? Annat? 

• Svar på tråden Killar vad faller ni för?
  • Anonym
    Sacro skrev 2012-08-21 22:30:28 följande:
    Humor är otroligt viktigt och att det finns självdistans. En tjej med härligt skratt är väldigt uppskattat och att hon uppskattar den humor sim jag själv har. Tror en prat glad tjej är bättre än en tystlåten, tycker jag i alla fall.
    Typiskt jag som är lite blyg ;P
  • fullständig närhet
    Anonym skrev 2012-08-22 08:54:43 följande:
    Typiskt jag som är lite blyg ;P

för mig får du var precis som du är. Vi kommer inte att ha tid att prata så mycket ändå..
  • kivirush

Utsidan ger insidan en chans. Så helst under 160, smal, fast rumpa. Sött ansikte och näsan är viktigt. Men efter det, en nördig pratglad tjej som har självdistans som inte är pryd. Lätt för skratt, allmänbildad och kunna ta inisiativ och inte sitta och vänta på att jag ska göra något. Men en tjej blir finare om hon har en fin personlighet. En snygg tjej kan bli oerhört ful om hon är korkad och dryg.

• OlleSQ
    Anonym skrev 2012-08-21 17:55:38 följande:
    Killar, låt säga att ni nyss har träffat en söt tjej.. ni har inte pratat så mycket och vet knappt någonting om varandra.
    Vad ska hon gör för att ni verkligen ska falla? Är det viktigt att hon pratar mycket? Att hon skrattar när du säger något roligt? Annat? 
    Får lov att posta en rad från Adolphson & Falk

"Intellektuellt ger du mig matchande motstånd.
    Du inspirerar och lägger svaren på rätt nivå"

Det oavsett om man diskuterar dagens händelser, vad man vill göra i livet eller vad man har för sexuella fantasier.
  • Anonym

Det viktiga är ju vad hon säger, att vi har samma värderingar och lite gemensamma intressen. Att hon verkar snäll, ärlig och varm.

• L E O N

Håller med om värderingarna. Det kan vara en fullständig showstopper om man har helt olika prioriteringar i livet. Men det är ju sällan den delen som får en att falla, utan för mig är det mer förutsättningar för att det skall funka över huvud taget. Gillar tjejer med busiga leenden som är lite lagom sexigt retliga och omåttligt sugna på äventyr. Om hon visar tydligt att hon attraheras av mig fysiskt faller jag lätt, det är då gnistorna kommer ... Feminin stil är också viktigt....

Men egentligen är det ju omöjligt att beskriva ... 

• Kakaa

Jag är ingen grabb.. men, en kvinna som luktar gott och har stora rådjursögon kan få mig lite svag i knäna..

fina former, fint leende och en najs röv! :DD 

Fast detsamma gäller ju män, en man som luktar gott, och har en fast röv.. mumma!

Jag får det bästa utav två världar, det ni! :D      

• L E O N
    Kakaa skrev 2012-08-27 10:33:13 följande:
    Jag är ingen grabb.. men, en kvinna som luktar gott och har stora rådjursögon kan få mig lite svag i knäna..

fina former, fint leende och en najs röv! :DD 

Fast detsamma gäller ju män, en man som luktar gott, och har en fast röv.. mumma!

Jag får det bästa utav två världar, det ni! :D      
    Fasen...vissa har det bra. Fast och fin rumpa kan jag skriva under på. Lätt den sexigaste kroppsdelen
  • ulfsas

Mycket här som låter trevligt. Humor är viktigt och lite fysik i en kombinationFlört

Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Mickeee

Det finns inga speciella kombinationer av egenskaper. Jag kan säga en sak och när detta sedan sätts på prov i verkligheten har jag helt plötsligt en tjej med motsatta egenskapen. Det är som att säga "Jag gillar bara blondiner" och en vacker dag gifter du dig istället med en brunett.

En härlig strålning med ett vackert leende är dock eftertraktat hos många!  

• Anonym (Söt)
    Anonym skrev 2012-08-21 17:55:38 följande:

Vara bra på att prata och även bra på att lyssna. Har märkt att tjejer kan skratta även när jag skämtar dåligt antar att många tjejer gör så med söta snygga killar?
  • Anonym (J)
    Anonym (Söt) skrev 2021-03-25 08:51:12 följande:

Vara bra på att prata och även bra på att lyssna. Har märkt att tjejer kan skratta även när jag skämtar dåligt antar att många tjejer gör så med söta snygga killar?

Du tror inte ts lärt sig något sedan trådstarten för 9 år sedan?
  • MaackT

Intelligens brukar funka för mig. Kanske för att jag är så jävla dum!? ????

• Anonym (Duktig)

Hon ska vara sig själv. Jag har fallit för blyga tjejer, och tjejer som inte är blyga. Det dom haft gemensamt är att dom är glada och snälla.

Svar på tråden Killar vad faller ni för?