• 110

Min pojkvän går i klänning för att jävlas!

Kära TS, för din egen skull och välmående skall jag förklara 2 saker för dig...

1. Det heter han eller hon inte hen.

2. Kön är ingen socialkonstruerad sak. Vi är olika av naturen.     

• 110
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-21 23:45:23 följande:
    JESUS CHRIST, TS benämnde sin egen son som "hen"!!! Det missade jag totalt!
    Den här tråden är ju en veritabel skrattfest för varje sann antifeministisk tjej.

Sonen ska ju tydligen själv få välja vilket kön han/hon/den/det ska tillhöra sen....
  • 110
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-22 00:05:54 följande:
    looooverly. *satiren dryper*
    HEEEEEEEEn är ju född med peeeeeeeeeenis.
    ---------

Till TS: Du kan inte bestämma vad din kille ska ha på sig. Lika lite som han kan bestämma vad er son har på sig, tydligen. Jag tycker såhär: , att behandla barn som ett neutrum och låta det gå i rosa balklänning till dagis, när det  egentligen inte är ett "det" utan en pojke, är lika förstörande för ett barn som att skriva in det i en sekt typ Knutbysekten, och uppfostra det i sekten, för att sen säga "när heeeeeeeeeeen är 18 får heeeeeeeeen välja själv.

Låt barnen välja själva, snälla.

Snacka om fuckad könsidentitet när HEN blir mer medveten... Mamma är jag en pojke eller flicka? Välj själv HEN.... Men då är jag nog en flicka.... Så när HEN skall tex på badhus... Går HEN in på damernas.....Jisses vilket uppvaknande.....
  • 110
    lille Birger skrev 2012-08-22 00:13:34 följande:
    Det hade varit minst sagt förmånligt att kunna välja könsidentitet när man vill.
    Vad hade du valt lille Birger?
  • 110
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-22 00:15:14 följande:
    memme och peppe naturligtvis. TS är peppe, hennes sambo är memme. Bakvänt på dagens feministvis.

Nej, nej det heter mappa och Pamma....
  • 110

Tycker det är märkligt att när det gäller detta "könsneutrala" så är det alltid pojken som ska spökas ut i klänningar och ska feminiseras.... Aldrig att man läser att en feminist låter sin dotter hålla på med typiska manliga saker eller ha på sig killkläder.

• 110

Idag är det lördag TS... Uppdatera...

• 110
    maaammaaa skrev 2012-08-30 11:11:19 följande:
    Män ska gå i kondom, det är manligt det. Så har vi nåt att skratta åt. Skämt  och sido men hela ruljansen om att kvinnor är kvinnligare om de visar hud är skrattretande. De ska vara magra, undernärda, sminkade, använda hårfärg, tillgjorda helst opererade, rakade annars är de manhaftiga. Nåde dem om de är muskulösa och starkare och mer tränade än män, axelmuskler är tabu. Män ska vara muskulösa, välnärda, hålla någon sorts hygien, icke opererade och de minsann behöver inte raka benen eller under armarna.

Kort sagt män ska vara hälsan själv och kvinnor ska vara sjuka. Vem vinner på det. Inte dumma kossor iallafall.
    Vad gafflar du om?Kräks
Svar på tråden Min pojkvän går i klänning för att jävlas!