Inlägg från: Skit i det du |Visa alla inlägg
  • Skit i det du

Min pojkvän går i klänning för att jävlas!

Varför skaffar man barn med en mansgris kan jag inte sluta undra.. Tror man att folk förändras drastiskt till det bättre när man skaffar barn med dem?

Denna jävla hysteri med kön, färger och gud vet allt för att inte tala på detta jävla "hen". Låt barn vara barn. Låt dem välja själva men fram tills den gör det så utövar jag full veto att ta på mitt barn det jag vill.
    De lär ändå göra revolt tids nog.

Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Skit i det du
    Pissenisse skrev 2012-08-22 00:09:49 följande:
    Men jisses.. Våra mormödrar tog inte upp kampen för att våra söner skall bära klänning utan för att våra döttrar skall ha samma rättigheter i samhället. 
    Det smartaste jag läst på länge! Tack!
  • Skit i det du
    Trekk skrev 2012-08-22 12:04:13 följande:
    Min polares farsa växte upp i början av feministeran och fick en period dockor att leka med. Han hängde dem från ett päronträd samt eldade upp deras hår.

Jag försökte få min syster att leka med mina bilar, men hon bäddade bara ner dem på rygg i dockhuset där dom skulle sova.

Homosapiens är homosapiens är homosapiens.Drömmer 
    Min son har fått en rosa docksulky. Han brukar antingen lasta på den på sitt traktorsläp, köra runt saker i den eller försöka sitta i den själv.
    Det är inte tal på att hans dockor får åka med, de kastar han ist så långt han kan nedför trappan *s*
Svar på tråden Min pojkvän går i klänning för att jävlas!