Min pojkvän går i klänning för att jävlas!
mammaleena skrev 2012-08-22 13:14:52 följande:
Du är inte feminist utan bara okunnig och patetisk.Att göra din son könslös genom att kalla honom "hen" är ju absurt.Att klä honom i klänning för att du ska kunna visa dina sk. åsikter är ännu värre Är det inte ens plikt som förälder att genom vägledning och uppfostran lära sitt barn att bli en trygg,stark person som när situationer och livsavgörande beslut ska fattas, kan göra aktiva val?Är inte tanken att man ska ge sina barn en bra värdegrund och ett rättvisetänk som gör det möjligt att i framtiden våga stå upp för sina åsikter och respektera andra människor och sig själv.Tycker du att du ger din son den möjligheten genom att behandla honom som ett "det".Fattar inte varför du hakar upp dig på att din man ska gå på bröllop i klänning. Det är ju hans val.Hans sätt att visa hur korkat du tänker.Tycker du ska vara glad att han har humor för om jag hade varit sambo med dig hade jag tagit ungen och dragit.
Janice01 skrev 2012-08-22 13:49:17 följande:
TS ger i alla fall tokfeminismen ett ansikte!
TS ger i alla fall tokfeminismen ett ansikte!

elmadumle skrev 2012-08-22 13:54:49 följande:
Tja kan förstå honom om du klär sonen i klänning så varför ska inte han kunna ha det? själv skulle jag aldrig någonsin kunnat med att sätta på sonen klänning när han var liten, varför liksom? Det är ju tur att vi är olika, jag ser det som ett perfekt sätt att bli retad på att skicka sina pojkar till dagis, skola med klänning, barn är fruktansvärt elaka ibland.