Inlägg från: Läs vad som står och inget annat |Visa alla inlägg
  • Läs vad som står och inget annat

Min pojkvän går i klänning för att jävlas!

Anonym (Ts) skrev 2012-08-21 21:28:03 följande:

Hur tänkte du hen ska komma på den idén då om hen inte har valmöjligheten nära sig?
    Men herregud, de lär ju han/hon ju själv begripa när han/hon kommit upp i åldern ! Tror du inte ditt barn kommer känna de bäst själv sen eller ?

Låt barnet själv få välja vad denne vill klä sig i som vuxen men fan inte när bebis e så liten, jag kan mycke väl förstå varför din pojkvän vill  jävlas när du har sånna knäppa inställningar !
    Anonym (Ts) skrev 2012-08-21 21:53:28 följande:

Nej jag fick vad jag ville ha - ett friskt och fint barn. Det är ju det viktiga, könet kommer mycket längre ner på viktig-listan. Vi bad bm ta barnet och lägga in i filt direkt utan att säga el visa kön så vi i första hand fick bekanta oss med vårt BARN inte vår son/dotter. Vi visste inte könet förrän barnet skulle vägas, mätas och kläs på. Först då såg vi att vårt barn fötts med penis. Det gör inte vårt barn annorlundare än det könslösa knyte jag fick upp på mitt bröst. Jag sa att jag inte skulle bestämma mig i förväg att barnet var pojke el flicka och har hållit på det även om pojkvännens förståelse och stöd försvann efter några dagar. Vi tog även bort lappen på babysängen på bb där det stod "pojken xx" och satte dit "babyn xx", inte då heller protesterade pojkvännen. Inte förrän nu trots att jag alltid varit tydlig och öppen i mina åsikter och tankar
    Ha ha ha, alltså jag tror de e hög tid att du söker hjälp ts, detta låter inte friskt nånstans, stackars ditt barn o dessutom hoppas jag faktiskt din gubbe lämnar dig med tanke på hur "jobbig" du kan va me sånt här ha ha,
    Tjolinti skrev 2012-08-22 16:06:49 följande:
    Måste skratta för detta påminnr mig om när min man valde att rasta hundarna i värsta fin kostymen i en vecka. Detta gjorde han för att han klagade på mig att jag aldrig klädde mig i jeans osv alltid i mjukis när jag rastade hundarna och jag menade på att jag orkar inte ta på mig tajta jeans för att rasta hundarna för o sen bara gå in och sitta hemma. Så han gick i kostym i en vecka bara för  bevisa en poäng, jävla kneppis :D grannarna undrade vad han sysslade med :D
     klockrent !! Jag smäller av ha ha ha

Ha ha ha, jag vill se din man i klänning när ni ska på bröllop, störtskön gubbe du har ts, jag hade gjort detsamma bara för o jävlas med dig o försökt få in i din skalle vad syftet egentligen e med klänningen ha ha.. fattar du verkligen inte de själv får han ju bevisa de för dig istället ha ha ha..

Svar på tråden Min pojkvän går i klänning för att jävlas!