Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Min pojkvän går i klänning för att jävlas!

Jellybeanbaby skrev 2012-08-22 23:12:48 följande:
    Det är det redan. Sen många hundra år tillbaka. Det kallas för kilt och bärs av skottar.
    Kilt är en kilt, inte kjol även de har vissa likheter.
  • Tom Araya
    Anonym (Ts) skrev 2012-08-21 20:46:23 följande:

Jag bestämmer inte för barnet, jag ger hen valmöjligheter och erfarenhet att ta sin egen väg.
    Hen? Det väl för tusan en han!
  • Tom Araya

TS kan ju inte vara på riktigt. Skulle en sådan rjej som TS ha en sådan kille som TS beskriver....och dessutom skaffa barn ihop med denne...?

Känns ungefär lika sannolikt som figurerna den här scenen...

• Tom Araya
    Anonym skrev 2012-08-23 09:09:41 följande:
    nej. men är barnet neutalt är de neutalt och kan själv välja senare? när barnet i fråga KAN välja själv. egen vilja verkar ju viktigt?
    Att ha penis och testiklar eller vagina och livmoder är inget neutralt eller något som väljs vid viss ålder.
  • Tom Araya
    Anonym (Ts) skrev 2012-08-21 20:47:32 följande:

Helt okej för då har hen valt det själv. Precis som min pojkvän valde under sin uppväxt att vara pojke och inte flicka.
    Pojke eller flicka är inget val, hur gärna du än hade velat det. Man föds i regel till antingen det ena eller andra.
  • Tom Araya
    Anonym (Ts) skrev 2012-08-21 21:11:40 följande:

Det är okej men då får han ta några som täcker allt de ska täcka som alla andra som väljer att gå i klänning. Inte låna från sin betydligt mindre syster. Dessutom får han erkänna det då inte bara gå runt för att försöka hävda något.
    Om han nu vill hävda något, varför skulle han inte få det då?
  • Tom Araya
    Anonym (Ts) skrev 2012-08-21 21:54:32 följande:

Det är skillnad att förespråka och förlöjliga. Han gör sig löjlig över vad jag står för.
    Ja och vad tror du det kan bero på?
  • Tom Araya
    PolyPond skrev 2012-08-23 11:18:47 följande:
    Konstigt förhållande när man anser att man kan bestämma över sin partner så.

Varför ska man inte få välja vem man har ett förhållande/äktenskap med?
  • Tom Araya

Oavsett genustänk fattar jag inte varför man sätter på opraktiska flickkläder på en pojke. Tvärt om har för mig en högre logik.

• Tom Araya
    trytofindme skrev 2012-08-24 23:14:44 följande:
    Usch vad nyfiken jag blev på vad TS barn med penis heter. Antar att jag aldrig kommer få veta. Hur namnger man en "hen". Ungen kanske får välja det själv också när han "valt" om han ska bli flicka eller pojke.

Men allvarligt, hur många hjärnceller saknar man om man kallar sin son hen?

Jag tycker det är väldigt starkt gjort av TS karl att protestera så tydligt. Dock hade jag nog gett upp förhållandet långt tidigare, för det verkar som att dom är väldigt oense om behandlingen av sin son.
    Hen heter Pernilla så att hen kan välja Per om hen vill leva som pojke.Skrattande
Svar på tråden Min pojkvän går i klänning för att jävlas!